hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 26., hétfő - Dömötör.
hirdetés

Konferencia

FRUIT LOGISTICA speciális formában

A "Találkozzon a helyszínen. Csatlakozzon online" mottó alatt az adaptált koncepció üzleti találkozókra és kulcsrakész kiállítói csomagokra összpontosít.

hirdetés

A FRUIT LOGISTICA egy speciális formában kerül megrendezésre 2021-ben, és 2021. május 18-20-ig el is halasztják annak érdekében, hogy fizikailag is megrendezhessék a berlini szakkiállítást. A "Találkozzon a helyszínen. Csatlakozzon online" mottó alatt az adaptált koncepció üzleti találkozókra és kulcsrakész kiállítói csomagokra összpontosít. Ez rugalmasságot és jobb üzleti lehetőségeket biztosít a kiállítók számára.

"A Covid-19 olyan kihívások elé állít minket, melyeket egyikünk sem tud kikerülni. Ezért kérdeztük magunktól, hogy mire van szükségük ügyfeleinknek és melyek azok a szempontok, amelyeket mi meg tudunk teremteni nekik" - magyarázza Madlen Miserius, a FRUIT LOGISTICA vezető termékmenedzsere. "Ennek a megközelítésnek az a célja, hogy kiállítóink jobban kezelhessék kockázataikat és tovább növeljék üzleti lehetőségeiket. Ez a berlini FRUIT LOGISTICA SPECIAL EDITION 2021 vezérelve."

A májusi esemény miatt valószínűbb, hogy a világ számos pontjáról nagyobb számú beszerző, kereskedő vehet majd részt - tovább növelve az üzleti tevékenység lehetőségét a FRUIT LOGISTICA SPECIAL EDITION 2021-en. A digitális elemek, beleértve a tárgyalási funkciókat és a konferencia online közvetítését, további részvételi lehetőségeket kínálnak. A kulcsrakész kiállítói csomagokon alapuló adaptált koncepció jelentősen csökkenti a kiállítók beruházásait és az átfutási időt. Három előre meghatározott standméret közül választhatnak majd a kiállítók. A kiállítói csomagok tartalmazzák a standterületet, a standépítést és a nagy teljesítményű internet-hozzáférést is.

"Új, a helyzethez igazított koncepciónkkal lehetővé akarjuk tenni a globális gyümölcs- és zöldségipar számára, hogy a szereplők 2021-ben Berlinben egy biztonságos környezetben gyűlhessenek össze és újra személyesen is találkozhassanak" - kommentálja Miserius. "A 2021-es FRUIT LOGISTICA SPECIAL EDITION alapja egy jelentősen csökkentett kiállítói összterület, de a regisztrált vállalatok maximális számának kínál lehetőséget arra, hogy termékeiket a helyszínen mutassák be. Az új formátum csökkenti kiállítóink ​​befektetéseit, időt hagy a döntésekre és csökkenti a standszemélyzet létszámát, akiknek a berlini kiállításon az egyes cégektől jelen kell lenniük. Más szóval, egyszerű módot kínálunk a részvételre, és megadjuk az ipar számára a nagyon szükséges és várt lehetőséget, hogy mindenki személyesen találkozzon a vásárlóival.”

A FRUIT LOGISTICA csapata már tájékoztatta az összes kiállítót. A külföldi képviselők globális hálózata, amely több mint 150 országot érint, már szintén közvetlen kapcsolatban áll a kiállítókkal. A kiállítói csomagokkal kapcsolatos információk és további részletek 2020. október 23-tól állnak rendelkezésre.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!