hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 17., vasárnap - Antal, Antónia.
hirdetés

Édesség kategória

StoreScanner: A Mikulás nyomában

Hogyan változott az online választék az édesség kategórián belül? (Auchan, Interspar, Tesco, CBA Príma)

hirdetés

A Mikulás elmúltával érdemes visszatekintenünk, hogy hogyan is alakult az édesség kategória választéka a december 6-át megelőző hetekben.

Jóllehet nagyobb kiugrás szemmel láthatóan nem volt a választék számát tekintve, mégis a november 12-én induló (csütörtöki akciós újság) hetében 77, az azt követő héten pedig 72 termékkel nőtt a választék.

Ha százalékos értékben vizsgáljuk az adott heteket,

azaz, hogy az előző héthez képest mekkora volt a csökkenés vagy a növekedés, akkor pedig elmondhatjuk, hogy november 12-18 között 3,4%, míg november 19-25 között pedig 3,1%-kal nőtt a termékek száma.

Ezek a számok persze nem csak a „be”, hanem a „ki oldalt” is tartalmazzák, lényegében az adott hét egyenlegei. Éppen ezért, ha pontosabb képet szeretnénk kapni, érdemes megvizsgálnunk az egyes „oldalak” részletes adatait lánconként, termékenként, hiszen nem mindegy, hogy egy szezonálisnak egyáltalán nem mondható rágógumi áll szemben egy Mikulásos édesség-válogatással vagy éppen egy új termék bevezetéséről van-e szó!?

Sőt, a StoreScanner-en belül mindezt Gyártó és Márka bontásban is megvizsgálhatjuk,

így akár 2-3 kattintás után kiderülhet, hogy hogyan változott az egyes beszállítók részesedése vagy hogy melyik láncban hogyan alakult az adott márkák sorrendje.

Fontos, tehát, hogy ne csak madártávlatból, hanem egyfajta békaperspektívát alkalmazva is górcső alá vegyük az aktuális kérdéseinket.

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

A piackövetés még soha nem volt ennyire egyszerű: árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!