hirdetés
hirdetés

Stratégiai kommunikációs tanácsadót választott az ALDI

Meghívásos tenderen választott pr-ügynökséget az ALDI Magyarország. A kiíráson a kiskereskedelmi lánc külső, belső, krízis- és stratégiai kommunikációs feladataira keresett tanácsadó céget. 

hirdetés

Az öt pályázó közül a Solutions Communications kapta a megbízást, így az áruházlánc immár 10. éve dolgozik együtt Pákolicz Attila ügyvezető igazgató által irányított ügynökséggel.

 

„Az ALDI nagyon erős és vonzó márkává vált Magyarországon a fogyasztók szemében és a munkaerőpiacon is. Alapvető értékeink, termékeink és folyamataink kommunikációja, a vásárlók és a munkavállalók megszólítása komplex feladat: a hagyományos pr-megoldások felett álló, a magyar és nemzetközi gazdasági és kiskereskedelmi tendenciák átfogó ismeretét és személyre szabott alkalmazását igényli. Ezekre az egyre összetettebb feladatokra immár 9 éve Pákolicz Attila és csapata nyújtja számunkra a megoldást. Eddigi közös sikereink és a tender eredménye is megerősített bennünket a közös munka folytatásában” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

StoreInsider-FMCG Hírlevél