hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 24., kedd - Emma.
hirdetés

Szendvicsnépszerűsítő kampány a SPAR-nál

A budapesti Széll Kálmán téren október 2-án speciális sebességmérővel mérték a gyalogosok tempóját. A munkába, iskolába igyekvő emberek egy gerillamarketing akció részesei voltak, amely azt bizonyította, hogy a rohanós, szürke reggeleket is feldobja egy remek szendvics.

hirdetés

Különleges emberi traffipax mérte a reggeli órákban a budapesti Széll Kálmán téren a járókelők sebességét. A berendezés kezelői a sietősen haladókat azonban természetesen nem szankcionálták, hanem ajándékkal jutalmazták: egy finom SPAR enjoy. szendviccsel látták el a dolgukra igyekvőket. A rendhagyó sebességmérés egy gerillamarketing akció volt valójában, amely a SPAR enjoy. termékcsaládot népszerűsítette.

„Kétségtelen tény, hogy a reggeli a legfontosabb étkezés, de a nagy kapkodásban gyakran nem jut időnk rá. A különleges promóciós eseménnyel azt mutattuk meg, hogy a SPAR enjoy. szendvicsek képesek a rohanós reggeleket is támogatni, s a mai felgyorsult világban vállalatunk kész megoldást kínál kényelmi termékeivel minden étkezéshez. Az üllői SPAR enjoy. convenience üzemünk minőségi ételei a mozgalmas életet élőknek is segítenek abban, hogy bármelyik napszakban azonnal fogyasztható, ízletes és tartalmas ennivalóval lakjanak jól” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A SPAR üllői enjoy. üzeme több termékkategóriában, minőségi alapanyagokból és receptúrák alapján készíti a jóízű, időt spóroló ételeket. A fogyasztók pedig az enjoy. márkanév alatt háromféle leves, ötféle saláta, kétféle öntet, és hatfajta rizses-tésztás készétel közül választhatnak. Megízlelhetik a desszert-, snack- és gyümölcssaláta-kínálatot is, amelyek mellé különböző ízesítésű smoothie-kat, joghurtitalokat és kávékat is vásárolhatnak.

A traffipax

Az egyedi gerillamarketing akciót követően a SPAR enjoy. termékkampányával a klasszikus felületek mellett – televíziók, rádiók, nyomtatott és online sajtótermékek, óriásplakátok, szórólapok – bevásárlóközpontok digitális city light berendezésein, illetve épülethálókon találkozhatnak a vásárlók. Az enjoy. márka a kampány idején markánsabban jelenik meg az üzletekben – saját hűtővel, az áruházi rádiók spotjaival, illetve matricákkal, plakátokkal, polczászlókkal és polccsíkokkal –, a kiválasztott egységekben kóstoltatásra is invitálják a vásárlókat. Az enjoy. készítményekhez nyereményjáték is kapcsolódik.

A kiváló termékekkel a fogyasztók jobban megismerkedhetnek a 33. SPAR Budapest Maraton® Fesztivál október 6-7-i hétvégéjén is, ahol a SPAR Pázmány Péter sétányon álló standján a Regnum húsüzem termékei mellett az enjoy. készítmények is jelen lesznek.

A SPAR elkötelezett a társadalmi felelősségvállalás iránt, ezért minden eladott enjoy. szendvics árából 10 forinttal a Mosoly Alapítványt segíti. A támogatásból az alapítvány a budapesti Szent László Kórház Hematológiai és Őssejt Transzplantációs Osztályán folyó munkát finanszírozza. Az osztályon az egész országból érkező beteg gyermekeket látnak el.

A SPAR kampányfilmje a következő linken tekinthető meg: https://youtu.be/LqXGUEg6lyU

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!