hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. augusztus. 05., csütörtök - Krisztina.
hirdetés

Szintet lép házhozszállításban a Walmart

A kiskereskedelmi óriás megmutatja, hogy kell a neten megrendelt árut házon kívül átvenni otthon.

hirdetés

Kansas City, Pittsburgh és Vero Beach amerikai városaiban a minap beizzította InHome Delivery nevű szolgáltatását a Walmart. A bevásárlás ezen formájának igénybevételével a vevő „a lakásában akkor veheti át a megrendelt árut, amikor nincs otthon”.

Az InHome rendszer központi eleme tulajdonképpen egy okos lakat. Ahhoz, hogy az ügyfél igénybe vehesse a szolgáltatást, először 50 dollárért (jelenleg kb. 14 800 forint) a lakásának ajtajára fel kell szereltetnie ezt az eszközt. A telepítés költségét az ár tartalmazza. Ezt követően, amikor a vevő interneten megrendeli az árut, de a kiszállítás idején házon kívül van, az engedélyével a Walmart futára az okos lakat segítségével beléphet a lakásba, és igény esetén az árut akár még a hűtőszekrénybe is bepakolja.

Forrás: Walmart

A kézbesítők valós idejű képet közvetítő kamerákat viselnek. A kliens ezen eszközök segítségével egy Walmart-applikáción keresztül nyomon követheti a futárok tevékenységét.

Az InHome Delivery nincs ingyen. A használata havonta 19,95 dollárba (5900 forint) kerül, és ugyan ezért az árért bármennyi megrendelést le lehet adni, egyikük kosárértéke sem lehet alacsonyabb 30 dollárnál (8900 forint).

A költségek tükrében elmondhatjuk, hogy amint azt az élet megannyi más terepén tapasztalhatjuk, úgy látszik, a szabadság a bevásárlás területén is drága.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: The Spoon)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

HR-esek és kommunikációs vezetők a nyitott szemléletű cégkultúráért. Egésznapos ÉLŐ konferencia szeptember 9-én!

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.