hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 31., szombat - Farkas.
hirdetés

SPAR-segítség az uzsonnakészítéshez

A több szakmai partnerszervezet közreműködésével megvalósuló országos kampány célja az egészségtudatos táplálkozás népszerűsítése a legfiatalabbak körében. A SPAR októbertől másfél hónapos akciót és versenyt indít, amelyre az iskolások és szüleik az uzsonnáikról készített posztokkal nevezhetnek. Az uzsonnakészítéshez jó alapanyagot biztosítanak a SPAR csökkentett só- és cukortartalmú termékei.

hirdetés

„A tudatos étkezés a pozitív életvitel egyik alapja, s különösen fontos, hogy a gyermekek és a fiatalok megfelelő mennyiségű és minőségű, tápanyagokban gazdag élelmiszereket fogyasszanak minden napszakban. A SPAR október 14-én induló és november 30-ig tartó programja a kiegészítő étkezésekhez jól alkalmazható táplálkozási tudnivalókkal és inspirációkkal látja el a szülőket, nagyszülőket. Nagy örömmel fogadtuk a népegészségügyért és a közétkezetést felelős állami szervezetek szakmai együttműködését.” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

Az országos kampány a gyermekek közétkeztetésen kívüli ellátásáról gondoskodó szülőkre és nevelőkre fókuszál. Az egészségtudatos életmód iránt elkötelezett SPAR az átfogó akció sikerét mérsékelt cukor- és sótartalmú termékeivel is segíti: a SPAR Uzsidoboz program kézzelfogható segítséget ad a kiegészítő étkezésekhez.

A kampány több elemből áll és több platformon is fut. A kampányhoz kapcsolódik egy edukációs weboldal, ahol az otthon készített uzsonna fontosságára hívjuk fel a figyelmet. Valamint a SPAR weboldalán kampányhírek, aktualitások, a termékekkel kapcsolatos információk olvashatóak. A tartalmak készítésében több szakmai partner működött közre.

A kezdeményezés egyik legfontosabb eleme a SPAR uzsonna készítő versenye. A SPAR internetes kihívásában résztvevők az általuk készített uzsonnákat lefotózzák és kiposztolják az Instagramra, így segítve egymást tapasztalataikkal, ötleteikkel és tanácsaikkal.

A legjobbnak ítélt fotók, ételötletek gazdái személyesen is részt vehetnek a november végi uzsonnakészítő versenyen, ahol értékes meglepetéseket, fődíjként pedig egy Electrolux álomkonyhát vihetnek haza. A versenyzők hidegkonyhai tudományát Ördög Nóra, a SPAR háziasszonya, valamint a SPAR Életmód Programjának szakértője Turcsák Katalin táplálkozástudományi szakértő, illetve ismert véleményvezérek értékelik.

A kiegészítő táplálkozások pozitív irányba történő előmozdítása olyan össztársadalmi feladat, amit az állami szerveztek csak korlátozott hatással tudnak sikeresen befolyásolni az intézményi kereteken belül, hiszen a kisgyermekek esetében arról sok esetben a család gondoskodik. A fiatal felnőttek esetében pedig az iskolai büfé vagy az élelmiszerboltokban megvásárolható termékek minősége a döntő.

A népegészségügyi projektben a PLANB Magyarország a SPAR partnerségével olyan szakmai együttműködést szervezett, amelyben az Emberi Erőforrás Minisztériumának közétkeztetés- és élelmiszerbiztonságért, valamint szabályozásáért felelős intézményei és szakértői, illetve a HUNGAST Csoport vesznek részt.

Az akció hivatalos weboldala: www.uzsonnaprogram.hu

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!