hirdetés
hirdetés

Tatán nyílt meg a dm legújabb üzlete

Tatán nyitotta meg kapuit a legújabb dm üzlet 2019. június 6-án. Tágas eladóterében a drogéria baba bisztróval, és pihenő sarokkal várja a vásárlókat.

hirdetés

Az üzlet a volt Tatai Atlétikai Club pályája helyén épült Interspar épületében nyitott meg 2019. június 6-án reggel 8.00-kor. A 428,72 m2 eladótérben több mint 13 000 terméket kínál a drogéria a szépség és egészségmegőrzés jegyében. A baba termékeknél, ahol az anyukák több időt töltenek, játszósarok várja a gyerekeket. Itt került kialakításra a baba bisztró is, ahol a kismamák megetethetik kisbabájukat. A baba bisztrót először teszt jelleggel a dm Gyereknapon mutatták be hazánkban a nagyközönségnek 2019. május 25-én, ahol nagyon pozitív volt a fogadtatása. Ez az extra szolgálatás Németországban és Ausztriában már sikerrel működik. A nemzetközi tapasztalatokat alapul véve most Magyarországon is bevezetésre került. Ez a második üzlet az országban, ahol ezt az új elemet beépítették. A másik baba bisztróval rendelkező üzlet szintén a napokban nyitott Pécsett, a Pécs Plázában.  A dm ezzel az új szolgáltatással is a kisgyermekes családok számára szeretné megkönnyíteni a vásárlást.

A dm üzletek között egyedülállóan egy pihenő sarok is kialakításra került a dekorkozmetikai termékek és a férfi kozmetikai termékek előtt. Itt az idősebb vásárlók is megpihenhetnek egy kicsit. A férfi vásárlóknak pedig remek lehetőség, hogy kényelmesebben ismerkedjenek meg a férfi kozmetikumokkal, amíg hölgy partnerük átböngészi a dekorkozmetikumok széles kínálatát. Szintén ezen a részlegen kapott helyet a fotópult, ahol nemcsak leadhatják a vásárlók a rendelésüket, de azonnal ki is nyomathatják képeiket.


Az üzlet könnyen megközelíthető, és az Interspar 450 férőhelyes ingyenes parkolójának köszönhetően ideális nagybevásárlásokra. Az üzlet igazodik a szupermarkethez, így a hét minden napján hosszított nyitva tartással várja a vásárlókat.

A nyitás első három napján a dm meglepetésekkel és szolgáltatásokkal kedveskedett a vásárlóknak. Az új üzletben is gyűjthetik, és beválthatják pontjaikat az active beauty törzsvásárlói program tagjai. Június 6-án 15x active beauty pontot írtak jóvá a vásárlás végösszege után azoknak, akik a vásárlás során használták törzsvásárlói kártyájukat.

A dm folyamatosan keresi az alkalmat a regionális együttműködésekre. A nyitás napján 17.00-18.00-ig Esztergályos Patrik vívó állt a kasszában. Az ez idő alatt befolyt összeget a dm, a Rope Skipping Team-Tata ugrálóköteles csapatnak ajánlotta fel. A dm és vásárlói több mint fél millió forintot gyűjtöttek össze a helyi csapatnak. Az üzlet megnyitóján a csapat is részt vett, és műsorukkal színesítették a programot.

A drogéria az árpolitikájának köszönhetően árait minimum 4 hónapig garantálja. A dm elköteleződött a környezettudatosság mellett, így többi üzletéhez hasonlóan, itt sem árusítanak műanyag szatyrokat. Az ünnepi alkalomból egyedi újrahasznosított műanyagból készült permanent bevásárlótáskát kapott minden vásárló. Ezzel az akcióval is szeretné az üzletlánc a vásárlóit a környezettudatosság irányába terelni.

Az új üzletben is elérhető a dm márkás termékek teljes portfóliója. Széles kínálatot találunk dmBio élelmiszerekből, valamint a babylove babaápolási márkából, és alverde netúrkozmetikumokból is. Valamint itt is kapható a legújabb férfi kozmetikai család a SEINZ.

A dmStart! pályázaton nyertes haza vállalkozások termékei is megtalálhatóak a polcokon.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél