hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 25., szombat - Eufrozina, Kende.
hirdetés

Tesco kártya a hűségért

Clubcard pontgyűjtő program

Az összegyűjtött pontokért a Tesco különféle kedvezményeket, például vásárlási utalványokat és ajándékkuponokat küld el mindenkinek személyre szólóan. A hűségprogram első napjaiban már közel 300 000 vásárló vált kártyatulajdonossá.

hirdetés

A Tesco 1995-ben vezette be klubkártya programját Nagy-Britanniában. A forradalmi újítás meghozta sikerét, hiszen ma már több mint 14 millió brit vásárló használja hűségkártyáját naponta.

Augusztus végétől már a magyar áruházakban is elérhető a Clubcard, amivel a Tesco köszönetet mond a vásárlói hűségért. Az akciót először Egerben, Kaposváron és Budapesten vezeték be, ahol öt nap alatt több mint 60 000 vásárló regisztrált. Augusztus 25-én az összes Tesco áruházban elindult a hűségpont gyűjtő akció. A program népszerűségét jelzi, hogy az elmúlt pár nap alatt közel 300 000 vásárló váltott ki klubkártyát.

tesco_clubcard_klubkartyaA hűségprogramba belépni kívánó vásárlók először egy jelentkezési lapot töltenek ki, melynek átadása után azonnal birtokukba vehetik a Tesco klubkártyáját és további két kulcstartót; az ezekhez tartozó számlán gyűlnek a vásárlás során nyert pontok. A kulcstartók a kártyát helyettesíthetik, megkönnyítve ezzel a pontgyűjtést. A kulcstartók – a kártyákhoz hasonlóan – a tulajdonossal egy háztartásban élő családtagokra is ruházhatók. A pénztárnál az átadást követően minden 200 forint értékű vásárlás után 1 pontot ír jóvá a Tesco a vevő személyes számláján. A későbbiekben az 1 pont beváltási értéke 1 forintot jelent. A hűséges vásárlók a pontokért vásárlási utalványokat és kedvezményekre jogosító ajándékkuponokat kapnak.  

A hűségakció részleteiről bővebb információt kaphatnak az érdeklődők az áruházakban dolgozó hostessektől, akik a bevezetéstől kezdve egy héten keresztül segítenek a vásárlóknak megismerni a programot. Az információk továbbá megtalálhatóak a hűségprogram weboldalán is, ami a www.clubcard.hu linken érhető el. A honlap segítségével az odalátogatók tájékozódhatnak a belépés menetéről, illetve letölthetik a szükséges jelentkezési lapot is.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.