hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. december. 05., vasárnap - Vilma.
hirdetés

CSR

Több mint 40 millió forint a Tesco közösségépítő programján

"Ön választ, mi segítünk": a 173 továbbjutott pályázat közül az áruházlánc vásárlói által július 11-éig leadott szavazatok döntik majd el, ki nyerheti el a 400, 200 vagy 100 ezer forint értékű támogatást. A különdíjat a szegedi vár tojástartóból megépítendő makettje kapta meg, amely jótékonysági célokat is szolgál majd.

hirdetés

A Tesco már hagyományos közösségépítő pályázatára összesen 368 jelentkezés érkezett be március 29. és május 7. között. A pályázati anyagok közül független szakértők (Effekteam Egyesület) szakmai szempontok figyelembevételével választották ki azt a 173 (körzetenként maximum 3) projektet, amelyek összesen közel 42 millió forint támogatásban részesülnek majd. Az ítészek elsősorban a kidolgozottságot, az innovativitást, a kreativitást és a fenntarthatóságot értékelték. A legkreatívabb és leginnovatívabb kezdeményezés 400 000 forintos különdíját ezúttal a Fatima Ház Alapítvány jótékonysági várépítése kaphatta meg. A szegedi vár Dóm téren kiállításra kerülő makettjét szakiskolások és önkéntesek építik fel - tojástartókból. A létrehozott alkotás „téglái” jótékonysági vásár keretében kerülnek „újrahasznosításra”: a befolyó összeget hátrányos helyzetű gyermekek táboroztatására fordítják a szervezők.

Az ország legkülönbözőbb pontjairól érkező pályázók – kisebb helyi szervezetek és szerveződések, oktatási intézmények, nonprofit vállalkozások - főként a zöldítés, hagyományőrzés, érzékenyítés és közösségépítés területén kívánnak tevőlegesen hozzájárulni szűkebb környezetük jóllétéhez. A mindig aktuális eszközbeszerzéseken túl, egyre többen gondolkoznak közösségi kertben, mezítlábas ösvényben, élményközpontú edukációban - legyen szó akár gyermeknevelésről, akár társadalmi felelősségvállalásról, épekről vagy sérültekről, emberekről vagy állatokról. A mindannyiunk életét befolyásoló járványhelyzet pedig még inkább rávilágított arra, mekkora szükség van az összefogás és a helyi közösségek erejére. Ezért az előző pályázati fordulóhoz hasonlóan - az egészséges életmódot ösztönző, a gyermekek fejlődését támogató vagy a környezetszépítő törekvések mellett – az aktuális pályázati körben is külön támogatásban részesülhetnek a "COVID egészségügyi kezdeményezések" kategóriában indulók, akik a járvány következtében különösen rászorulóvá váló csoportok megsegítését tűzték ki célul például fertőtlenítőszerek, higiéniai eszközök vagy vitaminok beszerzésével és adományozásával.

A Tesco vásárlói 2021. június 14. és július 11. között szavazhatnak a szavazási fordulóba továbbjutott pályázatokra. Minden vásárlás után (összegtől függetlenül) 1 darab zsetont kapnak, amivel az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtő pontokon az adott körzet 3 továbbjutó pályázatának egyikére szavazhatnak. Ezek közül a szavazási időszak végén a körzetenként legtöbb zsetont gyűjtő kezdeményezés 400, a második helyezett 200, a harmadik pedig 100 ezer forint támogatásban részesül projektje megvalósításához.

A szavazással, valamint a korábbi győztes pályázatokkal kapcsolatos további információ itt olvasható! Az „Ön választ, mi segítünk” program támogatásából megvalósult projekteket ezen a térképen lehet megtekinteni.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Újra itt a Kreatív digitális versenye!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!