hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Több száz tonna Buda sajtkonzervvel támogatta a jordán hadsereget a Kőröstej

A magyar Kőröstej csoport látja el sajtkonzervvel a mintegy 100 000 fős jordán hadsereget. A katonák csak az elmúlt egy évben több száz tonna Buda sajtot fogyasztottak el. Elégedettségüket nemrégiben elismerő oklevéllel fejezték ki a legnagyobb magyar sajtexportőrnek. Újraindul a tender, a Kőröstej ismét pályázik.

hirdetés

2013-ban, 2015-ben és tavaly is a magyar Kőröstej csoport nyerte el a jordán hadsereg ellátására kiírt nemzetközi tendert. A pályázatnak köszönhetően csak az elmúlt egy évben több száz tonna Buda márkájú, ömlesztett Cheddar sajtkonzervet fogyasztott el a mintegy 100 000 katona.


A sajtokat 113 grammos és 340 grammos kiszerelésben juttatta el a közel-keleti ország fegyveres ereje számára a Kőröstej, amely a nemzetközi tenderen osztrák, ausztrál és közel-keleti pályázókat is megelőzött. A jordán partner elégedettségét jelzi, hogy nemrégiben elismerő oklevéllel köszönte meg az együttműködést, amelyben méltatja a sajtok, illetve a kiszolgálás minőségét. A jordánok elégedettsége miatt a Kőröstej jó esélyekkel pályázik ismét a napokban újra induló tenderen.


A közel 1 000 főt foglalkoztató vállalatcsoport a legnagyobb magyar sajtexportőr. Eladásai 65-70%-a külföldre történik. Ezen belül 85%-ot kifejezetten az arab országok képviselnek.


„Célunk, hogy tovább erősítsük pozícióinkat az exportpiacokon, miközben a Hajdú márkával egyre több igényes hazai sajtkedvelő szívét is elnyerjük. E hónapban Afganisztánba is elindult a vállalatcsoport első szállítmánya – mintegy 12 tonna sajt, melynek fele a legnépszerűbb exporttermék, a kashkaval, a másik fele az itthon is kapható joghurtsajt (Labneh) és üveges sajtkrém” – tájékoztatott Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej Kft. ügyvezetője.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!