hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 25., hétfő - Pál.
hirdetés

Lidl

Többlépcsős edukációs programsorozatot indít a Lidl

A hazai termelők támogatására és beszállítói partnerkörének további bővítésére a Lidl Magyarország ’Lidl Akadémia Plusz’ néven komplex edukációs programot indít. A képzés középpontjában a leendő partnerek fejlesztése áll, ahol a programba becsatlakozó piaci szereplők nemcsak a szektorra koncentráló szakmai előadásokon és fórumokon vehetnek részt, hanem a képzés részeként a piacon egyedülálló beszállítói kézikönyvet is kézhez kapnak.

hirdetés

Az áruházlánc számára mindig is fontosak voltak a hazai értékek, ezért 2013-ban elindította a „Lidl a magyar beszállítókért” programot azzal a céllal, hogy növelje kínálatában a magas minőségű magyar termékek arányát, támogatva ezzel a hazai vállalkozásokat a magyarországi és a külpiacokon való megjelenésben egyaránt. A Lidl hosszú évek óta azon dolgozik, hogy felkutassa a legkiválóbb magyar termelőket, beszállítókat és hosszútávú partnerséget alakítson ki velük. Ezért a program keretében 2016-ban útjára indította a Lidl Akadémia eseménysorozatot, melyen közel 500 hazai vállalkozás képviselője vett részt és ismerkedett meg a Lidl által kínált lehetőségekről saját termékükre vonatkozólag. A program és a rendezvénysorozat sikerességének köszönhetően számos új üzleti kapcsolat jött létre, így az áruházlánc ma már több mint 490 hazai beszállítóval dolgozik együtt és az áruházak polcain közel 60%-os a magyar termékek aránya.

A most útjára indított Lidl Akadémia Plusz a „Lidl a magyar beszállítókért” program részeként egy olyan komplex szolgáltatást nyújtó többlépcsős edukációs program, ahol a beszállítói partnerek közel egy év alatt négy, a friss árucsoportok egyes termékköreire - úgy, mint a hús és húskészítmények, pékáruk és sütőipari termékek, tej és tejtermékek, valamint zöldség-gyümölcs - fókuszáló szakmai előadásokon vehetnek részt és személyesen egyeztethetnek a piac képviselőivel, tehetik fel kérdéseiket az őket érintő és érdeklő témákban. A program újdonsága az a közel 80 oldalas, gyakorlati szempontok alapján készült átfogó szakmai kiadvány, azaz a Lidl beszállítói kézikönyv, amely abban nyújt segítséget a leendő partner számára, hogyan válhat egy országos lefedettséggel rendelkező áruházlánc partnerévé. Kitér a termékajánlatra, az árazásra, az adminisztratív teendőkre, de akár a hatékonyság növelésére is. Mindezeken felül a heti rendszerességgel megjelenő hírlevélben a friss áruk piacát érintő aktuális kérdésekről is elsőkézből tájékozódhatnak, hogy az így szerzett tudás és támogatás révén minél értékesebb és felkészültebb beszállítói legyenek az áruházlánc számára.

Forrás: 123rf|
Forrás: 123rf

„Úgy gondoljuk, hogy a hazai termelők számára az egyik legjobb stratégiai együttműködési lehetőség, ha a jelenleg 185 áruházat magában foglaló országos lefedettséggel rendelkező Lidl áruházlánc beszállítóinak mondhatják magukat, hiszen a hosszútávú kapcsolat stabil bevételi forrást és folyamatos fejlődési lehetőséget biztosít számukra. A Lidl Akadémia Plusz olyan többlépcsős edukációs platform, ahol a magyar kis- és középvállalatoknak lehetősége adódik arra, hogy megszerezzék az ehhez szükséges megfelelő tudást és kapcsolatrendszert. Célunk, hogy a hazai kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként támogassuk a magyar beszállítókat és elősegítsük a hazai élelmiszeripar önellátásának képességét.” – mondta Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

35 milliárd forint értékű beszállítófejlesztési program indul az élelmiszeripari vállalkozások számára. Hogyan vágjunk bele a sikeres pályázatba? Jelentkezzen az ingyenes ÉLIP BFB pályázatsegítő webinárium/workshopjára!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!