hirdetés
hirdetés

Botrányos castingfelhívás

Nagy balhét okozott egy Milkát érintő castingfelhívás, amiben a csokigyártó új szpotjába kerestek gyerekszínészt.

hirdetés

A Milka már elkezdte keresni a megfelelő gyerekszereplőt a karácsonyi reklámjába, amiről csak azért értesültek ez alkalommal szélesebb körben, mint alapjáraton, mert hatalmas botrányt okozó hirdetéssel indult a casting. A Spotlight nevű brit színészközvetítő oladalra került ki az a felhívás, amiben olyan lányt kerestek, aki 130 centinél nem magasabb, nem vörös hajú, nem túlsúlyos és még nem lépett pubertáskorba. Ezt azzal egészítették ki, hogy a megfelelő gyerek 9-12 év közötti, „gyönyörű és angyali”. Ha közelebb van a 12-höz, akkor fontos, hogy „gyermeki megjelenésű” legyen.

Twitter
Twitter

Twitter
Twitter

A botrányos felhívás hamar átvándorolt az ügynökség oldaláról a Twitterre, ahol civilek és hírességek egyaránt szétszedték a szöveget - olvasható a The Drum cikkében. A balhéra pedig a Spotlight és a Milka is közleményben reagáltak.

Mindkét vállalat felháborítónak nevezi hirdetést. A Milka anyavállalata, a Mondelez részéről azt nyilatkozták, a felhívás abszolút nem tükrözi a briefen elhangzottakat. „Soha nem hagynánk jóvá egy ilyen hirdetést. Sürgősen vizsgálatot indítunk, hogy kiderítsük, hogyan jelenhetett meg ez.” (Kérdés, hogy az elég specifikus briefet akkor a Milka részéről ki hagyta jóvá, hiszen bajos elképzelni, hogy egy castingos magától fog ilyeneket kitalálni - a szerk.)

Az ügynökség szintén értetlenül és feldúltan áll az esethez, de a felelősségüket elismerik az ügyben, hiszen annak ellenére, hogy elhatárolódnak a felhívás szövegétől, mégis az ő platformjukon jelent meg. A Spotlight egy közleményben azt írta: „Az oldalunkot használó egyik casting rendező közzétett egy felhívást, amely semmiben nem felelt meg a magas sztenderdjeinknek". Vállalják, hogy a szöveg „valahogy átcsusszant a szűrőn” és azt is, hogy nem cselekedtek azonnal, mikor értesültek a hirdetésről. A közleményük szerint, bár azóta utánajártak a dolognak, tisztában vannak vele, hogy a hirdetésnek soha nem kellett volna megjelennie, és nyilvánosan bocsánatot kérnek azért, hogy mégis kikerült az oldalra.

(forrás: kreativ.hu)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[242332] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél