hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 31., szombat - Farkas.
hirdetés

Új kiszerelésű NaturAqua az éttermekben

Mintegy kétmillió eurót, azaz több mint fél milliárd forintot költött a Coca-Cola HBC Magyarország a júniustól elérhető új NaturAqua üvegek kialakítására, amely a vendéglátóhelyeken megújult, 0,33 literes kiszerelésben váltja a negyedliteres üvegeket – ezzel egy időben változik a 0,75 literes üveg külseje is. A prémium megjelenésű kis és nagy kiszerelések vadiúj címkét és csavarzáras kupakot is kaptak.

hirdetés

A Coca-Cola HBC Magyarország egy közel 650 millió forintos projekttel tovább erősítette pozícióját az üveges ásványvizek piacán, amelyet nemcsak a fogyasztók által elvárt nagyobb méret, hanem a prémium kategóriához jobban illeszkedő megjelenés is biztosít.
Az új üvegek gyártásáról készült videót megtekintheti ezen a linken.
 
A 685 méter mélységből nyert, 14 ezer éven át szűrődött NaturAqua ásványvizet 2002 szeptembere óta gyártják a Coca-Cola HBC Magyarország zalaszentgróti üzemében, ahol csak a tavalyi évben 134 millió liter vizet palackoztak. A négyszeres Superbrands díjas ásványvíz 16 éves történetében mérföldkő az idei év, hiszen ilyen mértékű átalakulás először történik a márka életében. A mostani beruházás kiterjed többek között a töltő, a palackvizsgáló, a palackmosó és a címkéző technológiai átalakításaira, valamint az üvegflotta cseréjére is.
 
A 0,33 és 0,75 literes üvegek fogyasztói felmérések alapján épp az ideális mennyiséget biztosítják természetes ásványvízből. A méretnövekedés mellett a korábbi koronazáras tetőt csavarzárasra cserélték, így az üvegek könnyebben nyithatók és zárhatók. Ezzel egyidőben a címkék is megújultak, amelyek prémium megjelenést kölcsönöznek a zalaszentgróti víznek. A régi üvegeket darálás után juttatják vissza az ipari körforgásba, az új üvegek pedig visszaválthatók, így azok teljes mértékben újrahasznosíthatók. A megújult üveges NaturAqua június elejétől elérhető a vendéglátóhelyeken, az ország minden pontján.

Forrás: YouTube
 
A Coca-Cola HBC összesen mintegy 120 milliárd forintot fektetett be eddig Magyarországon, és a vállalat céljainak megvalósítása érdekében a beruházások a jövőben is folytatódnak. A cég a közelmúltban vásárolt dunaharaszti palackozója mellett egy 13 hektáros ingatlant, ahol további kapacitásbővítő fejlesztéseket tervez, két éve pedig az ország legnagyobb élelmiszeripari raktárát avatta fel. A hosszútávú befektetések célja, hogy a vállalat a cégcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa legyen, amelyet a kimagasló gyártási volumen és az élvonalbeli innováció is indokol. A 28 országra kiterjedő Hellenic cégcsoport már most is részben Magyarországról látja el termékekkel 26 ország piacát, így a Coca-Cola HBC Magyarország a csoport legnagyobb exportőre.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!