hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 26., szombat - Jusztina.
hirdetés

Új megoldások a BCS Hungary-nál

Arculatot vált szeptember elsejétől a BCS Hungary Kft, a magyar piacon innovatív termékazonosítási megoldásaival több mint két évtizede jelenlévő cég. 

hirdetés

Az új arculati elemeket a Tigris csíkjai ihlették, ami nem meglepő a vonalkód-technológiával foglalkozó vállalat esetében. A módosítás azonban nemcsak az arculatra érvényes, a cégnek az új igényekhez is idomulnia kellett: az ipari, raktározási és logisztikai piacokon alapos változások mentek végbe, miközben új területeken is felfutott a termékek és megoldások iránti igény.

„Az arculatváltás új korszakot is jelez, a változó piaci igényekhez élvonalbeli megoldásokra van szükség – mondta Melis Zoltán ügyvezető igazgató. – A gyártás és raktározás terén egyre inkább teret hódítanak a mobil megoldások, mint például a hangvezérelt irányítás. Eközben pedig az azonosító rendszerek betörtek új piacokra is, mint például a kórházak, fesztiválok, vagy akár a hulladékgazdálkodás. Mindez egészen másfajta kihívást jelent a kínálati piac szereplőinek, a mi szektorunkban nem üres frázis az innováció fontossága – tette hozzá az ügyvezető. – A termékazonosítás és termékkövetés terén ma már a mobilitás, a biztonság az új kulcsszavak. Az ügyfelek kevésbé vevők a hardverekre önmagukban, inkább komplett, integrált szolgáltatást szeretnének a pénzükért. Személyre szabott szoftvert, rendelkezésre állást, saját fejlesztést is igényelnek a legújabb eszközök mellé. Ezt az egységes szolgáltatást kevés cég tudja magas színvonalon nyújtani a piacon, annak pedig kifejezetten örülök, hogy a BCS Hungary egyike ezeknek a vállalatoknak. Az arculatváltás mögött meghúzódó gondolatiság tehát valójában az a folyamatos fejlődés, amely révén mindig a legújabb technikát és a hozzávaló integrált megoldásokat tudjuk szállítani” – hangsúlyozta a BCS Hungary vezetője.

„A modern, komplett alkalmazás integrációs megoldások már régen többet jelentenek a vonalkód alapú azonosításnál, de a legtöbben azért még mindig a csíkokra asszociálnak. Így nem véletlen, hogy Tigrist formáz az új logónk, és a csíkok adják az egész arculat alapját – mondta Nagymányoki Cintia, a vállalat kommunikációs vezetője, aki hozzátette – az új arculati elemek egységesek a nemzetközi csoport minden vállalatánál. Az ügyfelek, a meglévő és leendő partnerek az új arculati elemekkel a kiadványokon, honlapon már most is találkozhatnak, a szeptember 17-i BCS nyílt napon pedig személyesen is megismerhetik, megtekinthetik azokat.”

Az új arculatot bemutató videó: http://youtu.be/_R21UIFD4uE

A vállalat honlapja: www.bcs.hu

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!