hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. október. 18., hétfő - Lukács.
hirdetés

Érintésmentes fizetés

Új szolgáltatással segíti a dm a gyors bevásárlást

Önálló, érintkezésmentes és gyors bevásárlás? A dm új szolgáltatást vezetett be 2020 végén: egy applikáció segítségével a vásárlók saját maguk szkennelik be a termékeket, majd egyenesen a táskájukba pakolhatják őket, végül a kasszánál a szokásos módon egyenlíthetik ki a számlát. A szolgáltatás öt üzletben érhető el jelenleg.

hirdetés

Decemberben vezette be a dm az Allee Bevásárlóközpontban található üzletében a self scanning rendszert, amellyel elsőként jelentkezett a hazai drogéria piacon. Nemzetközi szinten az év végéig közel 30 dm-üzletet vont be a német anyavállalat a tesztelésbe, a társországok közül először Ausztriában, Szlovákiában és Magyarországon valósulhatott meg ez az innovatív szolgáltatás. A budapesti Campona bevásárlóközpontban, az Újbuda Centerben, Csepelen a Rákóczi Ferenc utcai dm-ben és a ráckevei üzletben február 15-től próbálható ki az új szolgáltatás.

S hogy miként működik a bevásárlás hazánkban még talán szokatlan változata? A vásárláshoz a „snabble” mobil alkalmazásra van szükség. A kiválasztott termékeket a szkenner funkcióval lehet a telefon kamerájának segítségével beolvasni, a kosár tartalma bármikor ellenőrizhető, az alkalmazásban látható a vásárlási összeg is. A termékeket nem kell külön bevásárlókocsiba tenni, egyből a saját táskájukba pakolhatnak a vásárlók, majd a vásárlás végén a generált QR kód felmutatásával lehet fizetni a pénztárnál. A kasszánál a szokott módon érvényesíteni lehet a törzsvásárlói programban használt active beauty kártyát is, ez jelenleg 1,2 millió regisztrált tagot érint.

A kiegészítő szolgáltatás mellett természetesen a hagyományos kasszák is megmaradnak az üzletekben. Vannak olyan termékek, amelyeket a jövőben is csak a kasszaszalagra kipakolva van lehetőség megvásárolni, ilyenek a közeli lejáratos termékek, illetve a Cewe-termékek, vagy éppen a dm-ajándékkártyák.

„A járványhelyzet idején az érintésmentes vásárlás, a sorban állás elkerülése, a felesleges kontaktusok mellőzése felértékelődött. A self scanning applikáció egy új lehetőséget kínál azoknak, akik nyitottak a technikai innovációkra. Mindeközben természetesen a személyes tanácsadás is megmarad a dm üzleteiben, a magas színvonalú, emberközpontú kiszolgálás és a technikai újítások kéz a kézben járnak - fűzte hozzá Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.

A cég az elmúlt évben is folytatta üzletei fejlesztését, új szolgáltatásként több boltban szoptatósarkot hoztak létre, illetve többfunkciós sminkállomással várják a vásárlókat. Az üzletek energetikai korszerűsítése, LED-lámpákkal való felszerelése is folytatódik. A vásárlók az online vásárlásaik során megrendelt árut már a dm-üzletekben is átvehetik. A drogéria webshopja is megújult, akárcsak a dm applikációja. Tovább erősítik továbbá Mindig megéri tartós ár stratégiát, a változó körülmények között még attraktívabbak a megbízható, a négy hónapon át biztosan nem emelkedő árak.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Kékgalléros konferencia 2021-ben is!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!