hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 24., kedd - Emma.
hirdetés

Újjászületett a Shopmark INTERSPAR áruháza

A SPAR több mint 1,5 milliárd forintot fordított a korábbi Europarkban található hipermarket modernizálására. A beruházás 122 munkahely megőrzését segíti, s a komplex külső és belső átalakítás keretében egy új INTERSPAR to Go étterem is nyílt.

hirdetés

„A SPAR folyamatosan korszerűsíti a már működő üzleteit, megfelelve az egyre növekvő vásárlói igényeknek. A vállalat idén 23 milliárd forintot fordít fejlesztésekre, amelyből – többek között – a budapesti Shopmark bevásárlóközpontban található INTERSPAR áruházat is modernizáltuk.

A több mint 1,5 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően a hipermarket teljes egészében megújult. A növekvő árukészlet mellett INTERSPAR to Go étteremmel is bővítjük szolgáltatásainkat.

A beruházásnak köszönhetően 122 munkavállalónak kínálunk biztos megélhetést” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A Shopmark bevásárlóközpont a XIX. kerület meghatározó kereskedelmi központja, amely rendkívül forgalmas helyen működik. A környékbeli lakosság vásárlóereje egyre nagyobb,  jelentősen bővíteni is kellett az INTERSPAR üzlet kínálatát az utóbbi években, ezért döntött úgy a vállalat, hogy a Shopmark teljeskörű felújítása keretében a hipermarket is megújul, s egy átláthatóbb, újjászületett üzletegység nyitja meg kapuit.

A magyarországi SPAR hálózatában 1995-ben jelent meg – elsőként Győrben – az INTERSPAR hipermarket, ezzel honosítva meg hazánkban ezt a kereskedelmi formátumot. Azóta jelentősen megváltoztak a fogyasztói igények idehaza is, és a vásárlók ma már széles áruválasztékot és számos kényelmi szolgáltatást várnak el egy hipermarkettől.

A modern megjelenés az átalakított INTERSPAR áruház eladóterében is tükröződik: a teljesen felújított áruházbelsőben új csemege- és grillpult, látványpékség és zöldség-gyümölcs részleg fogadja a vásárlókat. A minden elemében megújuló bútorzat, állvány- és polcrendszer szellősebb térérzetet biztosít és kényelmesebbé teszi a vásárlást. A megújult eladótérben új salátabár, borszekció és kozmetikai részleg is helyet kapott, illetve a bejárat mellett egy új INTERSPAR to Go étterem került kialakításra, ahol változatos hidegkonyhai készítményekkel és frissen készült meleg ételekkel várják a vásárlókat. A hipermarket energiafelhasználását takarékos, hatékony és környezetkímélő technológiákkal biztosítják.

Ahogy valamennyi INTERSPAR áruházában, úgy a Shopmark újjáépített hipermarketében is mintegy 30 ezer árucikk várja a vásárlókat a polcokon, amelyeknek közel kétharmadát teszi ki a gazdag élelmiszerválaszték, közöttük a széles frissáru-kínálat. Emellett az áruházban elektromos és egyéb háztartási cikkek, játékok, ruházat, papír- és írószeráruk, textíliák és szezonális termékek is kaphatók.

Az üzlet elérhetősége és nyitva tartása:

1191 Budapest, Üllői út 201. (Shopmark bevásárlóközpont)

H-Cs: 07:00-21:00

P: 07:00-22:00,

Szo: 07:00-21:00

V: 08:30-19:30

 

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!