hirdetés
hirdetés
2021. december. 05., vasárnap - Vilma.
hirdetés

Hazai termék

Újra jelentkezhetnek a hazai vállalkozások a Hungaricool by SPAR termékversenyre

Két sikeres fordulót követően már harmadik alkalommal hirdeti meg a termékversenyét az áruházlánc. Ezúttal is olyan magyarországi árukat keresnek, amik vagy új fejlesztésűek, vagy ha már léteznek is, kiskereskedelmi láncokban még nem kaphatók. 

hirdetés

A vállalat mentorálással segíti a nyertes vállalkozókat, akiknek a termékei az INTERSPAR áruházakban mutatkoznak be.

„A hazai termelők és termékek mellett mindig is kiállt a SPAR Magyarország. A magyar gazdaságot és kereskedelmet pedig olyan kezdeményezésekkel is segíti, mint az idén harmadik alkalommal induló Hungaricool by SPAR termékverseny. A népszerű és sikeres üzleti kezdeményezésünkkel idén is új fejlesztésű vagy létező, de még csak szűkebb körben ismert és forgalmazott magyar termékeket keresünk, melyek eleget tesznek a fenntarthatóság szempontjainak is.

A szakmai értékelés után legfeljebb tíz kiválasztott cégnek vagy egyéni vállalkozónak biztosítjuk az INTERSPAR áruházak jelentette széles felvevő piacot, amelyhez hatékony marketingtámogatást is kínálunk. A korábbi versenyetapok láthatóan motiválták a feltörekvő, piacra lépést tervező magyarországi élelmiszer- és egyéb termékgyártókat. Meggyőződésünk, hogy az érvénysülést elősegítő együttműködési lehetőség és a biztos beszállítói partnerség felajánlása ebben az évben is számos olyan hazai termelőt bátorít arra, hogy megmérettesse magát, aki versenyképes áruk előállítására képes. A nyertes termékekkel a vásárlóink 2022-ben találkozhatnak INTERSPAR hipermarket áruházaink polcain” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Az áruházlánc a Hungaricool by SPAR 2022 termékversenyt – a pályázati kiírásban szereplő feltételek szerint – 2021. október 9-i jelentkezési határidővel hirdette meg. Magyarországon előállított, széles disztribúcióval még nem rendelkező, egyedi, a fogyasztói igényekre választ nyújtó termékeket várnak. A nyertes élelmiszer- (food) és egyéb (non-food) termékgyártók termékeihez a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. a piacra történő bevezetés szakmai támogatását adja a 35 INTERSPAR hipermarket áruháza bevonásával.

Nem feltétel a Cápák között 

A verseny részletes feltételei és a pályázati kiírás a Hungaricool weboldalán található meg, a pályázatot pedig a www.hungaricool.hu/jelentkezes felületen lévő űrlap kitöltésével lehet a kiíró számára eljuttatni.

A SPAR az RTL Klub “Cápák között” című üzleti showműsorának stratégiai támogatójaként a következő Cápák között szériájában szereplő vállalkozások között is keresi a Hungaricool különdíjra érdemes versenyzőket, de a Hungaricool versenyen való részvételnek nem előfeltétele a Cápák között műsorba történő jelentkezés. Az előző széria tapasztalatai azonban azt mutatják, hogy a televíziós szereplés olyan kiemelt elérést és ismertséget hozott a műsorból kikerült Hungaricool nyerteseknek, mely nagyban hozzájárult a különdíjas cégek későbbi sikereihez is. Jó példa erre a Cápák között műsorában szerepelt ChiliYard márka is.

Az érvényes pályázatokat a SPAR szakmai zsűrije előminősíti. Mint ahogyan már a legelső verseny esetében is történt, olyan szakemberek értékelték a jelölteket, akik az élelmiszer- és italgyártás területén éppen úgy járatosak, mint a környezetbarát technológiák alkalmazása vagy a szállítás terén, így az ősszel induló új megméretésen is tapasztalt mentorok hozzák meg a végső döntést az esztendő végéig. Számtalan fontos szempont mellett – például: innovatív jelleg és egyediség, a csomagolás környezettudatossága, fenntarthatósági tényezők – a piacképesség vizsgálatakor kóstolói és tesztelői véleményekkel a potenciális vásárlókat is be fogják vonni.

Maximum 10

Az idén december 30-ig értesített nyertes, maximum tíz termékgyártónak a kiskereskedelmi vállalat átfogó mentoring felkészítést tart. Ezt követően a lehető legrövidebb időn belül az INTERSPAR üzletekbe jutnak az áruk. A vállalatnak és a versenynek az ehhez a végső célhoz nyújtott segítségéről az egyik tavalyi nyertes, a Funky Forest gyümölcsleveket gyártó Házikó Farm Kft. kereskedelmi vezetője, László Judit azt mondta: „A Hungaricool by SPAR program egy nagy lehetőséget jelentett csapatunk számára. Már az elején sejtettük, hogy komoly szakmai lépéseket kell majd megugranunk, ám az oktatás színvonala messze felülmúlta a várakozásainkat. Egy professzionális, jól felépített képzést, felkészítést kaptunk, amely számos ponton segített a szervezetünk gyermekbetegségeit kiküszöbölni és a belső folyamatainkat fejleszteni”.

A ma már a SPAR hipermarketekbe is rendszeresen szállító gyártó, Bálint Áron, a Spájz Szörp Kft. tulajdonosa pedig azt hangsúlyozta, életük alapjaiban megváltozott, köszönhetően az üzletlánc kezdeményezésének. „A Hungaricool by SPAR egy hiánypótló, innovatív program a kiskereskedelmi láncok gyakorlatában. Egyedülálló lehetőség az olyan márkák számára, mint mi. Az erőfeszítésért hatalmas köszönettel tartozunk. Másrészt a megtapasztalt rugalmasság, türelem, nyitottság, az üzleti folyamatok mögötti okok mély megértése azok a ké-pességek egy nagyvállalati kultúrában, melyek közvetve a SPAR szélesebb piaci versenyképességét is nagyban befolyásolhatják”.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Újra itt a Kreatív digitális versenye!