hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 20., kedd - Vendel.
hirdetés

Újrafelhasználható és menő

Egyre nagyobb gondot jelent az egész világon a műanyag szemét mennyisége, melynek nagy része egyszeri használat után válik hulladékká. Az ALDI számos lépést tesz azért, hogy üzleteiben csökkentse a műanyag felhasználását.

hirdetés

A „Mellőzni. Újrafelhasználni. Újrahasznosítani” nevű intézkedéscsomag részeként 2025-ig az összes saját márkás terméke 100%-ban újrahasznosítható csomagolásban lesz kapható, folyamatosan fejlesztik és vezetik be a környezetbarát alternatívákat.

Emellett egyre több olyan termék jelenik meg a kínálatban, mely környezetbarát. Az újrafelhasználható, tetővel ellátott pohár túlnyomórészt megújuló alapanyagokból készült és hosszú távon hű társa lehet a gazdájának, így hozzájárul a hulladék csökkentéséhez és a környezet védelméhez.

A különféle divatos mintáknak nem lehet ellenállni, a nehézséget az okozza, hogy kiválasszuk, melyiket is vásároljuk meg magunknak közülük.

A 480 ml-es, levehető, BPA-mentes, hővédő szilikongyűrűvel ellátott poharak 999 Ft-os áron vásárolhatók meg 10.24-től a készlet erejéig.

(x)

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!