hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Válságban a nagyok Kínában hirdetnek

A 100 legnagyobb nemzetközi hirdető reklámköltésének 62 százaléka tavaly nem az Egyesült Államokban realizálódott, derül ki az Ad Age Global Marketers felméréséből. Egyre többen reklámoznak a kínai piacon.
hirdetés
A legnagyobb hirdetők közül 44 vállalat székhelye található az USA-ban, közülük 11 annyira bízik a nemzetközi értékesítésben, hogy jóval többet költött reklámra nemzetközi piacon, mint az anyaországban. A Coca-Cola reklámköltésének 16,5 százaléka, mintegy 2,67 milliárd dollár esik az Egyesült Államokra, s majdnem háromszor ennyit költ az európai piacon. A világ legnagyobb hirdetőjének számító Procter & Gamble 9,73 milliárd dollárt, teljes reklámköltésének 65 százalékát fekteti be az USA-n kívül. A felmérés szerint a Procter a legnagyobb reklámköltő szinte az összes piacon, egyedül Latin-Amerikában és Afrikában előzi meg nagy riválisa, az Unilever. - írja a Marketing&Média.hu




A gazdasági válságnak köszönhetően több hirdető is Kína felé fordult. A 100 vizsgált vállalat közül 39 költött az ázsiai országban, öt cég (Yum Brands, Pernod Ricard, Avon Products, Colgate-Palmolive, P&G) reklámköltésének több mint 10 százalékát fektette be.
Míg az amerikai cégek a kínai, illetve az európai piacot célozták meg, addig az 56 nem amerikai székhelyű nagyvállalat számára az USA meghódítása a legfontosabb. Hat vállalat reklámköltésének több mint felét ez a piac teszi ki. Mivel az Egyesült Államokban engedélyezett a vényköteles gyógyszerek reklámozása így nem csoda, hogy négy közülük gyógyszeripari cég. Hasonló okok miatt az amerikai gyógyszercégek is szeretik a "hazai piacot", az Eli Lilly&Co., a Merck&Co. és az Abbott Laboratories is több mint 85 százalékban az USA-ban hirdet.

elelmiszer.hu
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!