hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 27., szerda - Angelika.
hirdetés

Vegánbarát borsótejben lubickol az Amerikai Egyesült Államok

A Ripple tejek GMO-mentes borsófehérjéből készülnek, nem tartalmaznak allergéneket és a mandulatejnél nyolcszor több protein található meg bennük. A Veg News cikke.

hirdetés

A Ripple Foods USA-szerte piacra dobja borsófehérje-alapú tejét, amely mint ilyen a Target-üzletekben júliusban, a Whole Foods Marketekben pedig már ebben a hónapban felkerül a megvásárolható termékek palettájára.

A San Francisco-öbölmenti székhelyű startupnak 2015-ben potom 13,5 millió dollárt sikerült összekalapoznia egy szója- és diófélementes tej kifejlesztésére, amely állítása szerint a mandulatejnél nyolcszor több fehérjét (és fele annyi cukrot) tartalmaz, a benne található kalcium mennyisége pedig duplája a hagyományos tejben található kvantitásnak.

„Úgy néz ki, a hagyományos tejek fogyasztói valóban szeretik, az alternatív tejek kedvelői pedig egyenesen imádják – mondta az ital kifejlesztőjeként Neil Renninger. – Valószínűleg már több ezer ember kipróbálta, és nagyon jó volt a fogadtatása.”

A hagyományos, édesítetlen hagyományos, vaníliás és csokoládés változatok mindegyike 32 milligramm omega-3 zsírsavat tartalmaz, tej-, szója és diófélementes, máskülönben pedig csupán egy teljes tervezett, növényalapú termékvonal első fecskéi, hiszen a cég joghurtok, sajtok és fehérjeturmixok kifejlesztésébe is bele kívánja vágni a fejszéjét (placcs!).

A Ripple termékeinek bevezetése egyébként az USA-ban tavaly felbukkanó, kanadai, növényalapú és Veggemóra keresztelt tejek megjelenését követi, így tágítva tovább a virágzó vegántejpiac mandulatej uralta kínálatát.

Fordítás/szerkesztés: Zamaróczy Ádám

(forrás: Veg News)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

35 milliárd forint értékű beszállítófejlesztési program indul az élelmiszeripari vállalkozások számára. Hogyan vágjunk bele a sikeres pályázatba? Jelentkezzen az ingyenes ÉLIP BFP pályázatsegítő webinárium/workshopjára!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.