hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 23., szerda - Tekla.
hirdetés

„Vírusellenes” szer reklámját vizsgálják

A Gazdasági Versenyhivatal eljárást indított a www.shopolo.hu weboldalon, valamint a Facebook és Instagram posztokban az ’ANTISEPTIC’, illetve ’ANTIVIRUS’ elnevezésű terméket népszerűsítő vállalkozással szemben.

hirdetés

A Gazdasági Versenyhivatal észlelte, hogy a Mi sport, trgovina in storitve d.o.o. eljárás alá vont vállalkozás a fenti termék népszerűsítése során

-       különösen a termék elnevezését, vizuális és szöveges megjelenítését, valamint a termékkel kapcsolatos fogyasztói tapasztalatokat valószínűsíthetően megtévesztésre alkalmas módon jelenítette meg, továbbá valószínűsíthetően megalapozatlan információkat közölt a termék felhasználási tulajdonságairól, így különösen a vírusokkal és baktériumokkal szembeni védelemre való alkalmasságáról,

-       valószínűsíthetően valótlan fogyasztói véleményeket mind képi, mind szöveges formában akként jelenít meg, mintha azok valós fogyasztóktól származó, valós tapasztalatok lennének,

-       annak gyártóját vagy forgalmazóját, illetve ezek elérhetőségét nem jelölte meg,

-       a termék termékkategóriáját, valamint annak összetételét nem jelölte meg, korlátozva ezáltal a fogyasztók tájékozott ügyleti döntésének meghozatalát, valamint a fogyasztói jogaik érvényesítését,

-       valószínűsíthetően valótlan információkat közölt a termék „díjmentes”, illetve „ingyenes” kiszállításáról,

mely magatartásokkal az eljárás alá vont valószínűsíthetően megsértette a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény rendelkezéseit.

Az eljárás alá vont kereskedelmi kommunikációs gyakorlatai megjelennek a www.shopolo.hu weboldalon, továbbá az e weboldalra irányító Facebook és Instagram hirdetésekben. Az eljárás alá vont kereskedelmi kommunikációs gyakorlatai valószínűsíthetően széles fogyasztói körhöz jutnak el, különös tekintettel az ENSZ Egészségügyi Világszervezete (WHO) által pandémiaként azonosított vírusos járvány következtében a vizsgált kereskedelmi kommunikációkkal népszerűsített, továbbá a hasonló termékek iránt megnövekedett fogyasztói érdeklődésre, valamint az ilyen termékeket kínáló webáruházak és más online értékesítési csatornák fokozottabb látogatására, igénybevételére.

A GVH ismételten hangsúlyozza a fogyasztói körültekintés fontosságát, valamint a hirdetők és a hirdetések közzétevőinek kiemelkedő szerepét a felelős kommunikáció kialakításában, amelyre a GVH korábbi közleményében is felhívta a figyelmet. 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!