hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. december. 05., vasárnap - Vilma.
hirdetés

Együttműködés

Webshoptól a kiszállításig

A magyar e-kereskedelmi piac jól ismert szereplői integrálják szolgáltatásaikat, köszönhetően egy jól időzített stratégiai megállapodásnak.

hirdetés

A Stylehub webshopokat a jövőben néhány kattintással a Webshippy fulfillment szolgáltatásához kapcsolhatják a felhasználók, ezzel egy nagyon erős hazai szolgáltatáscsomag jött létre. A kosárérték.hu interjút készített az alapítókkal, Pfaff Andrással és Perényi Andrással.

Miért döntöttetek úgy, hogy együttműködtök?

Stylehub: Az együttműködés gondolatát már régóta dédelgetjük, hiszen nagyon hasonló a két szolgáltatás ügyfélköre és hasonló kihívásokkal találkoznak. Már az első egyeztetésünk után egyértelmű volt, hogy a Webshippy ügyfelek egy része valamilyen megoldást hiányol a jelenlegi webshoprendszeréből, vagy kényelmetlen azt megoldania. A leggyakoribb problémák: a többnyelvű webshopok kezelésének hiánya, különböző pénznemekben történő rendelés lehetőségének hiánya, de visszatérő igény volt a szebb, modernebb webshoptémák használatának lehetősége is.

A Webshippy munkatársai elkötelezettek abban, hogy olyan szolgáltatáscsomagot nyújtsanak az ügyfeleiknek, ami kielégíti a kereskedők igényeit és leveszi az ecommerce operáció működtetéséhez kapcsolódó terheket a vállukról.Ez teljesen összecsengett a mi filozófiánkkal. Olyan webshop-szolgáltatást szeretnénk nyújtani, ahol az ügyfeleknek nem kihívás a többnyelvű, több pénznemben történő értékesítés, hanem lehetőség. Nem kell bajlódni pluginek telepítésével, hiszen minden integráltan elérhető a szolgáltatásban.

Webshippy: Nagyon fontos számunkra, hogy nyomon kövessük ügyfeleink visszajelzéseit és innovatív válaszokat találjunk a felmerülő igényekre. A Stylehub szellemisége a kihívásokban a lehetőséget látja, és gyakorlati megoldásokat kínál ügyfelei számára, amivel teljes mértékben egyetértünk. A közös hang és a megfogalmazott célok hatékony együttműködést ígérnek.

A Webshippy rendszere a webshopmotorok többségével könnyedén, pár kattintással integrálható, így ideális megoldást tudunk kínálni a felmerülő lehetőségekre. Ugyanakkor folyamatosan követjük az ügyfelek visszajelzéseit azokkal a motorokkal kapcsolatban, melyek a fulfillment mellett más lehetőségeket is kínálnak számukra.

Miért most került sor az együttműködésre?

Stylehub: A Stylehub egy korábbi verziója már ismert a magyar piacon, viszont idén tavasszal egy teljesen új verzióval álltunk elő. Ez már nem csupán a magyar, hanem a nemzetközi ügyfelek kiszolgálására is alkalmas, professzionális webshopmotor. Az indulás óta eltelt időben sok erőforrást szenteltünk annak, hogy régi ügyfeleink minél hamarabb elkezdhessék használni az új platformot, ugyanakkor sok új ügyfél és érdeklődő is érkezett hozzánk. Régi és új ügyfelek egyaránt kérték a Webshippy fulfillment-szolgáltatásainak integrálását. Igyekeztünk az ősz elején elkészíteni a szolgáltatások összekapcsolását, hogy az online kereskedelem csúcsidőszakára mindenki fel tudja állítani Stylehub online boltját a Webshippy integrációval együtt.

Webshippy: Természetesen már jó ideje ismerjük a Stylehub rendszerét, illetve sok ügyféltől kaptunk pozitív visszajelzéseket a korábbi időszakban. Többen közülük már az indulásnál ezt a rendszert preferálják, illetve sokan vannak, akik a Stylehubra szeretnének váltani a jelenleg használt motorról. Számunkra különösen fontos, hogy a hazánkban sikeres platformokkal minél korábban integrációt alakítsunk ki, hiszen ügyfeleink számára igyekszünk a legjobb és legkényelmesebb megoldásokat biztosítani.

Ez az időszak minden onlinebolt-tulajdonosnak fontos. Milyen megoldásokkal tudja segíteni az együttműködés az ügyfeleket?

Stylehub: Ez a csomag végre egy olyan megoldás, ami az értékesítéstől a számlázáson keresztül egészen a kiszállításig teljesen automatizálható. A webshop felállítása után nem kell addonok karbantartásával foglalkozni. Több idő jut az igazán fontos dolgokra, mint például promóció, beszerzés, PR tevékenységek – egyszóval azokra amik a márka/üzlet építését segítik. Ráadásul a Webshippy segítségével most már a teljes logisztikai tevékenység – a megrendelés érkezésétől a vevőnek történő kézbesítésig – kiszervezhető.

Webshippy: A Webshippy teljes mértékben leveszi a logisztikai terheket a webshopok válláról, a rendelések beérkezésétől egészen a kézbesítésig. Ez a csúcsszezonban kiemelt jelentőségű, hiszen a legtöbb esetben ilyenkor a forgalom akár többszörösére is növekedhet, ezt a meglévő erőforrásokkal nem mindig tudják lekezelni a webáruházak. Az együttműködés a Stylehub ügyfelei számára is egy csapásra megoldja ezt a problémát. Egyik legnagyobb erőssége, hogy leegyszerűsíti és könnyen átláthatóvá varázsolja a webshopok számára az eladott termék és a vásárló közötti logisztikai folyamatokat. Tisztában vagyunk az adott időszak jelentőségével, így különösen örömteli számunkra, hogy az együttműködésnek köszönhetően még több ügyfél számára biztosíthatjuk ezt a támogatást.

Milyen lesz az idei Black Friday / karácsonyi időszak az e-kereskedelemben?

Stylehub: Az valószínűleg senkit nem lep meg, hogy az online értékesítés súlya évről évre, megállíthatatlanul növekszik. Azt is tudjuk, hogy 2020-ban, a Covid idején nagyon sok szereplő jelent meg a piacon, akiknek az offline értékesítés nehézségekbe ütközött. Fontos megjegyezni, hogy a webshopépítés nagy boomja óta eltelt másfél év, és a tavaly még kezdő e-kereskedők már sok tapasztalattal rendelkeznek, ezért a verseny biztosan kiélezettebb lesz idén, mint tavaly.

Webshippy: Tapasztalataink alapján az online értékesítés szerepe folyamatosan növekszik. Ennek leginkább aktuális példája, hogy egy átlagos augusztusi napon all-time rekordot döntöttünk, majd ezt követően hónapról hónapra új csúcsokat mérhettünk. Ennek fényében a kérdésben említett időszakokra további emelkedés várható a megrendelések számában, melyek teljesítéséhez professzionális és megbízható fulfillment szolgáltatás szükséges.

Kik lehetnek sikeresek a következő időszakban?

Stylehub: Én azt gondolom, hogy a verseny nem csupán a szereplők/webshopok számának növekedésével erősödik, hanem egyre több profi versenytársra lehet számítani minden iparágban. Ez elsőosztályú megoldásokat és vásárlási élményt követel, számítani fog a gyors kiszolgálás és szállítás – különösen a hajrában, amikor már egy hagyományos webáruház becsukja kapuit. Másrészről nagyon fontos, hogy ha nemzetközi piacon életképes termékkel rendelkezzünk, akkor a lehető leghamarabb nyissunk ebbe az irányba. Sok kereskedőnknek segítettünk átlépni az országhatárt, ezzel jelentősen megnövelve a forgalmukat.

Webshippy: Az egyre nagyobb verseny egyre nagyobb vevői igényeket is hoz, a gyorsaság és a pontos teljesítés egyre fontosabb. A nemzetközi tapasztalatok azt mutatják, hogy a fokozódó verseny hatással van a vevői igények növekedésére is, így a teljesítés során a gyorsaság és a pontosság sosem látott jelentőséggel bír. A minőségi kiszolgálás és a pozitív ügyfélélmény kulcsfontosságú szerepet kap a sikeres értékesítésben.

(forrás: Kosárérték)
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Újra itt a Kreatív digitális versenye!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!