hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 26., szombat - Jusztina.
hirdetés

Hogyan tároljuk a citromot?

A citromokat a konyhapulton tárolni egy tálban tömören szólva badarság. Ilyenkor tulajdonképpen csak elpazaroljuk a sárga és fanyar gyümölcsökre költött, nehezen megkeresett pénzünket.

hirdetés

Jóllehet, a citrom nem a legdrágább árucikk a szupermarketekben, de azért nincs ingyen – hívja fel figyelmünket a Huffington Post. És mivel e lédús termény [a salátadresszingtől a halételekig számtalan étel (és ital) ízesítéséhez] bármikor jól jön a konyhában, gyakran jelentős tételt képviselhet a házi költségvetésben. Egy szó, mint száz, fontos megtanulni a citromtárolás legjobb módszerét.

Szerencsére az America’s Test Kitchen munkatársai megtalálták a megoldást savanyú kedvencünk ideális elraktározásához. A lényeg, hogy lezárt (ez fontos), műanyag (ez is) zacskóban tegyük a hűtőbe, és így négyszer hosszabb ideig eláll a gyümölcs annál, mintha csak kint hagytuk volna a konyhapulton.

Ez utóbbi helyen, a közhiedelemmel ellentétben a citrom még a vastag héja dacára is egy hét alatt kiszáradhat. A lezárt plasztiktasakban, a frigóba helyezett kedvencünk átellenben akár egy hónapig is üde maradhat. Ez nem csak pénzt takaríthat meg nekünk, de azt is garantálja, hogy a friss gyümölcs mindig rendelkezésünkre álljon, amikor csak megkívánjuk az ízét.

Fordítás/szerkesztés: Zamaróczy Ádám

(forrás: The Huffington Post)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!