A HRPWR.HU és az Üzlet&Pszichológia szaklapok bemutatják a MATCHMAKING - Online toborzás/kiválasztás konferenciát, melynek fő témája:
DIGITALIZÁLVA - ÚJ MEGOLDÁSOK
A COVID alatt sokan elveszítették a munkájukat, míg mások pont akkor álltak munkába. Sok vállalatnál nem állt le a toborzás és a felvétel. Mit tanultak ők a digitalizált folyamatokból, milyen jó gyakorlatokat tartanak meg, és egyáltalán, hogyan alakította át a COVID a munkaerőpiacot és a recruiter folyamatokat?
HR-eseknek és toborzóknak a rendezvény ingyenes!
Program:
14.00 - 14.15Megváltozott és változóban lévő munkaerőpiac COVID alatt és után Dencső Blanka, Piackutatási szakértő, Profession.hu
Mit tapasztalnak az ország vezető állásportáljánál, hogyan változott a COVID hatására a munkaerőpiac és azon belül is a keresések száma, típusa? Jó tanácsok a hallgatóságnak.
14.15 - 14.25A chatbotok és a mesterséges intelligencia a toborzásban Dr. Baltay Kristóf, Ügyvezető, ChatBoss Kft.
Sok időd megy el a megfelelő jelöltek felkutatására és előszűrésére? Ahelyett, hogy újra és újra ugyanazokat a kérdéseket teszed fel minden egyes pályázónak, inkább értékesebb dolgokra fordítanád a munkaidőt, tudva azt, hogy ezt megoldja helyetted más? Hasznos lenne, ha egy gombnyomásra statisztikát kapnál a jelentkezőkről? Te is érzed, hogy a jövő a digitális megoldások irányába mutat? Ha IGEN a válasz az előbbi kérdésekre, akkor ismerkedj meg a ChatBoss candidate search chatbotjával!
14.25 - 14.35Paradigmaváltás 1-2 hónap alatt egy nagybank toborzásában? Demeter Marcell, Talent Acquisition Team Leader, Raiffeisen Bank
A Raiffeisen Bank Hungary a COVID előtt is sikeres, 100 százalékban in-house toborzást folytatott, de a járvány természetesen rájuk is hatással volt. Míg a legtöbb cégnél a toborzások leállításával és esetleges leépítésekkel igyekeztek spórolni, ők inkább felpörgették a recruitmentet, ebből kovácsolva versenyelőnyt. Mik voltak a kihívások és megoldások mind emberi, mind technikai oldalról? Elmondják.
14.35 - 14.45Hogyan segíti egy vállalati kommunikációs multiplatform a toborzást? Barathi Tamás, Alapító, Blue Colibri App
A Blue Colibri egy komplex vállalati belső kommunikációs multiplatform, használható akár saját mobiltelefonon, desktopon, kihelyezett érintőképernyős eszközökön. A rendszeren keresztül tájékoztathatjuk a kollégákat a nyitott pozíciókról, segíthetjük a belső ajánlás folyamatát. Az új munkavállalókat akár pre-boarding, akár on-boarding időszakban is elérhetjük, előmozdíthatjuk az elkötelezésüket, csökkenthetjük a bizonytalanságukat. A csoportosítás akár azt is lehetővé teszi, hogy külön kezeljünk talent poolt, gyakornoki csoportot és feléjük külön kommunikáljunk vagy alakítsunk ki tudásmegosztó funkciókat.
2016 óta foglalkoznak online munkaerő toborzással. Ezen időszak alatt havonta 1000 – 1500 fő közötti jelentkezőt „szállítottak” olyan megbízóknak, mint a FürgeDiák Iskolaszövetkezet, Díjbeszedő Zrt., Swietelsky, Budapesti Kéményseprőipari Vállalat, és munkaerő közvetítő cégek alvállalkozójaként sok más cégnek. Saját szisztémával és HRFlow nevű toborzási rendszerrel dolgoznak, amivel 1 ember is kezelni tudja a jelentkezőket. Ezt a szisztémát és rendszert mutatja be röviden Balázs.
14.55 - 15.05Digitalizált kiválasztás – két legyet egy csapásra Füzér Gábor, Ügyvezető, Assessment Systems
Döntések, elemzések, gyorsaság a jelölt részéről! Az üzleti szimuláció használata a kiválasztásban hozzájárul ahhoz, hogy több más készség is pontosabban mérhetővé válik. Olyan készségek, mint a gyakran keresett komplex látásmód vagy üzleti érzék. Ezzel a toborzás mellett, az egész kiválasztási folyamat digitális lesz, amely a jelöltélményt és a munkáltatói márkát is erősíti.
15.05 - 15.15A COVID időszak alatti tapasztalatok a gyakorlatban, nem csak kiválasztás téren Miklós Annamária, HR vezető, INNIO Jenbacher Gas Engines Hungary Kft.
A COVID hatására az INNIO Jenbacher Gas Engines Hungary Kft. is áttért az online kiválasztásra. A kiválasztáson túl, a beléptetés, kiléptetés, integrálási folyamatok is így zajlanak, aminek egy részét meg is tartják a jövőben.
*Jegyvásárlásnál a 'megjegyzés' fülbe mindenképp tüntesd fel a regisztrálni kívánt felek e-mail címeit, mivel a konferencia elérése e-mail címhez kötött. A regisztráció online, bankkártyás fizetéssel vagy átutalással történik, melyről a megrendelő számlát kap a megadott e-mail címre. A befizetett regisztrációs díj alapján a résztvevőt szintén e-mailen értesítjük a belépéssel kapcsolatos információkról és a konferencia eléréséről.
Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.
Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.
Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!
Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!
Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!
35 milliárd forint értékű beszállítófejlesztési program indul az élelmiszeripari vállalkozások számára. Hogyan vágjunk bele a sikeres pályázatba? Jelentkezzen az ingyenes ÉLIP BFP pályázatsegítő webinárium/workshopjára!