hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 22., csütörtök - Csilla, Noémi.
hirdetés

Bent lenni vagy nem bent lenni? – Mindent a munkakörnyezetünkről - hosszú távon

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts április 8-án velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Időpont:
2021. április. 08. 09:00
Helyszín:
Cisco Webex

 

Lassan látjuk az alagút végét: az oltások és a védettség eljövetelét, a nyitást. Egy év már elég volt ahhoz, hogy megszokjuk az „új normálisat” annyira, hogy ne akarjunk mindent minden téren a régi kerékvágásba visszaterelni. Az irodába járással kapcsolatban is sokan tervezik már hosszú távra a hibrid megoldásokat. Nézzünk körül együtt az online konferenciánk keretében: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik. 

Program:

9:00-9:20 Visszatérés az irodába – lehetőség vagy kockázat?
A munkáltatók jogi felelősségének kérdései – és válaszai
Előadó: Dr. Gera Dániel, ügyvéd, a Schönherr Hetényi Ügyvédi Iroda munkajogi csoportjának vezetője

9:25-9:45 Az irodakérdés újragondolása a környezetpszichológia mentén
Melyek azok a környezetpszichológiai elvek, melyeket érdemes szem előtt tartani mielőtt kialakítjuk az „újnormális” rendszerünket?
Előadó: Dr. Dúll Andrea környezetpszichológus, az MTA doktora, intézetigazgató egyetemi tanár, ELTE Pedagógiai Pszichológiai Kar Ember-Környezet Tranzakció Intézet vezetője

9:45-10:00 Ergonomikus iroda – vírushelyzet előtt, alatt és után
Milyen praktikus kérdések merülnek fel, amikor egy cég valóban tesz a dolgozói egészsége érdekében? Az ergonomikus eszközhasználat és tanácsadói szolgáltatás részletei.
Előadók: Pákozdi Petra, Safety, Health and Environment Advisor, ExxonMobil Global Business Center Hungary és Salacz Dorottya, Ergo Specialist

10:00-10:15 Munkatérstratégiai forró kérdések napjainkban
Mennyire kell elszenesednie egy szervezetnek ahhoz, hogy a pénzügyi, az operációs és humán területek vezetői lecsavarják a bizonytalanság égető lángját, és megvizsgálják azokat a kevésbé fájdalmas megoldásokat, melyekkel nem foglalkoztak rendszerszinten? Súgok: legtöbbször nagyon.
Előadó: Horváth Dávid, Vezető Munkatér Tanácsadó és Service Designer / Lead Workplace Advisor & Service Designer

10:15-10:30 Újra-újratervezés
Visszaállás az Erste Banknál – felmerülő kérdések és válaszok
Előadók: Mihók Krisztina, HR vezető, Erste Bank és Murányi Linda, PR és belső kommunikációs vezető

10:30-10:50 SZÜNET

10:50-11:50  ! WORKSHOP !  Light Lightning Decision Jam: sorvezető a munkatérhez köthető újratervezésekhez
A workshop célja közösen végig gondolni, hogy milyen kérdések, feladatok, kihívások és buktatók merülhetnek fel, ha elmozdítunk egy-egy elemet a munkakörnyezetünk rendszeréből a COVID hatásai okán. Hol, min és mennyit lehet és érdemes megtakarítani, min pedig nem érdemes. Adott döntések milyen következményekkel járnak. Közös gondolkozás, példák megosztása. A cél, hogy senkit ne érjen meglepetés az újragondolás után.
Előadó: Horváth Dávid, Vezető Munkatér Tanácsadó és Service Designer / Lead Workplace Advisor & Service Designer

Tarts velünk április 8-án, és járjuk körül együtt, hogy milyen hibrid megoldásokat tartogat a jövő az irodába járás terén: mit tanultunk, mit engedünk el és mit tartunk meg – minden, ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.  

Időpont: 2021. április 8., délelőtt
Felület: Online, Cisco Webex felületén

Részvételi díjak:

Early bird jegy február 28-ig: 9000 Ft+áfa/fő 
Teljes árú jegy március 1-től: 15 900 Ft+áfa/fő


A jegyvásárlásért kattins a jelentkezem gombra vagy az esemény tetején található jegyvásárlás gombra! A jegyvásárlás regisztrációhoz kötött.

 

Kapcsolat:
Rendezvény: Mohai Fanni, mohai.fanni@pphmedia.hu
Szponzoráció: Galambos Zsófia, galambos.zsofia@pphmedia.hu

A jelentkezéssel Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Élő rendezvény esetén az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

 

Kapcsolat:

Rendezvény: Mohai Fanni, mohai.fanni@pphmedia.hu
Szponzoráció: Galambos Zsófia, galambos.zsofia@pphmedia.hu

A regisztrációval Jelentkező hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállalkozó hírleveleket küldjön. Jelentkező kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles) A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Hogyan készítsem fel cégemet a pályázati források fogadására? - A felkészülés sakklépései 7+1 pontban. Vendégünk Kasza Sándor, a Pro-Futura Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.