hirdetés
hirdetés
konferencia

Hipnózis 2019

2019. 03. 19. 23:59

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán!
Meghosszabbított nevezési határidő: március 19.

konferencia

Internal - Belső kommunikációs workshop

2019. 03. 20. 09:00

Nálunk megismerheted a legsikeresebb belső kommunikációs projekteket, a legújabb eszközöket és módszereket, találkozhatsz hazai és nemzetközi best practice-ekkel. 

konferencia

Sell your jobs! - Kreatív álláshirdetést író workshop

2019. 03. 22. 09:00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én!
Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

konferencia

JobXperience 2019

2019. 04. 02. 08:30

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért.
Időpont: Április 02. 09:00

konferencia

Így használd az Influencered! – Minikonferencia a csillapíthatatlan „influencer-lázról”

2019. 04. 04. 08:30

A rendezvény célja: hasznos, gyakorlati ismeretekkel ellátni azokat az ügyféloldali marketingeseket és kommunikációs szakembereket, valamint a reklám és PR-ügynökségek digitális területén dolgozókat, akiknek influencerekkel kell együttműködniük, kampányokat tervezniük.

konferencia

Content+Marketing Award 2019 // Influ 2019

2019. 04. 11. 23:59

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait!
Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.
Nevezési határidő: április 11.

konferencia

FMCG TOP 2019

2019. 04. 25. 09:30

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz, akinek folyamatosan változik az életmódja. 

konferencia

Onboard - offboard a szállodaipar területén

ma, 09:00

Onboard - offboard a szállodaipar területén
Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás.
Dátum: 2019.03.18.

képzés

Facebook és Instagram tréning HR-eseknek

2019. 03. 13. 08:30

Toborzási és employer branding kampányok a Facebookon / Instagramon, lépésről lépésre. Március 13-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon. 

konferencia

Prizma Kreatív PR Workshop 2019

2019. 03. 12. 09:00

Március 12-én ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2018-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

verseny

Az Év Boltja 2019

2019. 03. 01. 18:00

A Store Insider (korábbi nevén Élelmiszer) szaklap idén ötödször hirdeti meg Az Év Boltja versenyét. A nevezés ingyenes, egyetlen feltétele az elektronikus nevezési űrlap kitöltése és a dokumentációk feltöltése. Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

konferencia

HRKOMM Award Best Practices

2019. 02. 20. 08:50

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

tréning

Instagram Workshop Turizmus Edition

2019. 02. 19. 09:00

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás jegyében. BETELT!

konferencia

HR Best of! konferencia

2019. 02. 13. 09:00

leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

verseny

M+ Lista és PR Toplista díjátadó

2019. 02. 05. 19:00

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása.
Időpont: 2019. február 5.

konferencia

DMBP 2018 - Díjátadó

2019. 01. 30. 19:00

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00
Vedd meg a jegyed a bulira!

konferencia

Kreatív Craft Award 2018

2018. 12. 10. 18:30

Díjátadó: december 10., 18.30

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.