hirdetés
hirdetés
verseny

Lollipop 2019

2019. 11. 26. 19:30

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium
Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

konferencia

Nagy Employer Branding Nap 2019

2019. 11. 28. 08:30

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

konferencia

Best.net 2019

2019. 11. 29. 16:00

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye.
Nevezési határidő: 2019.11.29.

konferencia

Do you speak money? - Pénzügyi kommunikáció és marketing

2019. 12. 04. 09:00

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról.
Dátum: 2019.12.04.

konferencia

Influencer marketing 2020

2019. 12. 04. 09:00

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében.
Dátum: december 04.

tréning

Agilisak lettünk!

2019. 11. 15. 08:30

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

konferencia

Factory Experience

2019. 11. 07. 09:00

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

konferencia

Matchmaking

2019. 11. 05. 09:00

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

konferencia

Gyógyszerkommunikációs konferencia

2019. 10. 29. 09:00

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

konferencia

Tobacco Hungary 2019

2019. 10. 17. 09:00

A Tobacco Magazin és az ND Nonprofit Zrt. 2019 október 17-18-án harmadik alkalommal invitálja Siófokra a szakma krémjét. A kétnapos konferencián szakmai tudással, élményekkel és hasznos üzleti kapcsolatokkal egyaránt gazdagodhat.

verseny

Prizma Kreatív PR Díj 2019

2019. 10. 11. 23:59

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Meghosszabbított nevezési határidő: október 11., 23:59

konferencia

Green Wave konferencia

2019. 10. 10. 09:00

Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Miről ismerhető fel egy fenntartható termék? Milyen csatornákon érdemes erről kommunikálni? Milyenek a magyar fogyasztói visszajelzések? Ugranak-e a témára a nézők és az olvasók? Mit gondolnak az ismert zöld szervezetek? Lehet-e a reklám maga ökotudatos? Hol jár a piac Németországban vagy Skandináviában?

konferencia

RGB - Kreatív Design Award / díjátadó

2019. 10. 09. 19:00

Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait kerestük, nézzük meg együtt, kik nyertek!
A részvétel ingyenes, regisztrációért kattints!
2019.10.09 19:00 - LUMEN Kávézó

tréning

Sell your jobs! - Kreatív álláshirdetést író workshop

2019. 10. 09. 09:00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én!
Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

konferencia

proMO2019 workshop

2019. 10. 08. 15:00

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.