hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. június. 13., vasárnap - Antal, Anett.
hirdetés

A fiatal vásárlók kedvét keresi a Douwe Egberts

A vállalat ízesített kávékkal igyekszik serkenteni az újonc vevők lankadó koffeinfogyasztását.

hirdetés

Piacra dobta az Egyesült Királyságban első ízesített instant kávéit a Douwe Egberts. A cég abban reménykedik, hogy a fiatalabb és a kávét mellőző fogyasztók elcsábításával és a meglévő vásárlók repertoárjának kiszélesítésével megdobhatja az eladásait.

A vállalat "The Flavour Collective" nevű termékcsaládját azon fogyasztói elvárás inspirálta, hogy a kávézás élménye még személyesebb legyen, de ugyanakkor a - fiatalabb fogyasztók körében népszerű - "coffee shopokban" tapasztalható aromákból is ihletett merített.

A fagyasztva szárított (liofilizált) prémium instant kávét többféle ízesítéssel látják el, és így a kávézókban sikeres aromák most már otthon és az irodában is élvezhetőek.

A boltokban augusztus 13.-tól megtalálható The Flavour Collective kávék csészénként csak 2 kalóriát tartalmaznak, valamint jéggel és forrón is fogyaszthatók. A termékcsaládot három különlegesség alkotja:  a Smooth Caramel, a Roasted Hazelnut és a Delicate Vanilla.

Corrine Hopwood, a Douwe Egberts UK marketingigazgatója szerint "ez az új ízesítésű instant kategória a Douwe Egberts első ilyen jellegű termékcsaládja az Egyesült Királyságban." 

"A keverésre szakosodott mestereink hosszantartó munkájának gyümölcse ez a három egyedi és zamatos kávékülönlegesség, amelyeket a kávézókban fellelhető ízvilág és a fogyasztóknak a személyességre irányuló igénye ihletett. Mindhárom kávéspecialitás sajátosan finom ízjegyekkel rendelkezik".

Hopwood így folytatja: "Egy ilyen kategóriában, ahol az egyik legnagyobb kihívás és hosszú távú 'fenyegetés' a fiatalabb fogyasztók körében tapasztalható alacsony piaci részesedés, hitünk szerint a The Flavour Collective új, fiatalabb vásárlókat hódíthat meg a termékcsoport számára, és ezalatt a már meglevő kávékedvelőket is a kávé- és forróital-repertoárjuk bővítésére fogja ösztönözni."

Üde színfolt

Már a The Flavour Collective csomagolása is a fiatalabb vásárlók megnyerésének szándékát tükrözi.  Mindegyik különlegesség fóliacímkéjét szembeötlő és divatos, sajátos színvilág jellemzi.

A Holmes & Marchant tervezőiroda alkotta meg az új termékcsoport grafikus felületét.
Greg Vallance, a Holmes & Marchant managing partnere szerint: "Az egész projekt a kávézási alkalmak gyakoribbá tételéről és színesítéséről szól, és főleg a 25 és 45 év közötti nőket kívánja megszólítani. Az Egyesült Királyságban az átlagember naponta hét italt fogyaszt, amelyből csak egy csészényi a kávé. A kategória tehát jelentős potenciállal rendelkezik a további piaci részesedés megszerzésében.”

"Fontos volt, hogy a csomagolás a polcon feltűnő legyen, és az új almárkát könnyen megkülönböztethetővé tegye mind a jelenlegi Douwe Egberts instant termékekkel, mind pedig a konkurenciával szemben."

"Ezúttal szakítottunk a megszokott arany és barna színekkel, és egy olyan színvilágot és betűtípust vezettünk be, amelyek véleményünk szerint egyszerre tükrözik a termék prémium minőségét és a vásárlói célcsoport társadalmi személyiségjegyeit."

A kávék elindítását integrált marketing kampány fogja kísérni, amelynek alkotóelemei a PR, a digitális és társadalmi aktivitás, a sajtóhirdetések és a kóstoltató kampány lesznek.

A Douwe Egberts kétmillió fontos, éves marketing-beruházásai az új termékcsaládot is érinteni fogják.

A cég "The Flavour Collective" nevű termékei augusztus 13-tól váltak elérhetővé egyes, az Egyesült Királyság különböző részein található Sainsbury boltokban. Az 50g (25 adag) kávét tartalmazó kiszerelés ára 2,99 font.

Forrás: http://www.fmcgnews.co.uk

Fordítás: Zamaróczy Ádám

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

Kiadónk társoldalai