hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 21., kedd - Máté, Mirella.
hirdetés

Adományozott a Cerbona

Veszprém településen 10.000 darab Cerbona müzliszeletet kapott a Naponta Kft. jóvoltából a Gyermekétkeztetési Alapítvány közvetítésével a Családsegítő Központ.

hirdetés

Az átadás helyszínén 200 gyermek azonnal átvehette és megkóstolhatta az adományozott Cerbona müzliszeletet. A 10.000 darabos adományból a rászoruló családok gyermekei folyamatosan részesülnek.

A Naponta Kft - az idén 25 éves Cerbona márka gyártója - Facebook oldalán történt szavazással „Születésnapi ajándékot mi adunk” akciójában minden szavazatért cserébe 1 db Cerbona szeletet ajánlott fel a rászoruló gyermekek egészséges étrendjéért. Az akció eredményeként 10.000 db Cerbona szeletet adományozott a Gyermekétkeztetési Alapítványon (GYEA) keresztül a veszprémi gyermekek étkeztetésére.


A rendezvényt Némedi Lajos - Veszprém város alpolgármestere köszöntötte, majd
Megyeri István a Gyermekétkeztetési Alapítvány igazgatója köszönte meg az adományt
Györkös Andrásné Gyöngyi értékesítési vezetőnek, aki a Naponta Kft.-Cerbona nevében örömmel adta át a gyermekek számára a Cerbona szeleteket.

A Magyarországon súlyos szegénységben élő 18 év alatti gyerekeknek a fizikai léte múlik azon, hogy az iskolában, óvodában kedvezményesen, illetve ingyenesen jussanak ennivalóhoz. Számukra a legveszélyeztetettebb időszak a hétvége és az óvodai, iskolai szünetek időszaka, amikor az ingyenes étkeztetés nem áll rendelkezésükre. A Gyermekélelmezsi Alapítvány programjainak célja, hogy hazánkban ne csak a tanítási időszakban, hanem a hétvégéken, iskolai szünetekben is minden óvodás és általános iskolás gyermek rendszeresen táplálkozhasson.

Az idén 25 éves Cerbona számára ezek olyan célok, melyet mindig is teljes szívével képviselt, hiszen a márka negyed évszázada az egészségtudatos étkezés jegyében gyártja termékeit, - több százmillió müzliszeletet, müzlit, gabonapehelyhet. Velünk nőtt fel sok-sok lelkes fogyasztó, aki már gyermekkorában is Cerbona pelyhet reggelizett vagy Cerbona müzliszeletet vitt az iskolába, most pedig saját gyermekének is szívesen kínálja. A Cerbona márka sikerességét bizonyítja, hogy a hazai fogyasztók a müzli és müzliszelet szót meghallva először a Cerbona márkanévre gondolnak.

A Cerbona márka gyártója elkötelezett híve a fejlődésnek, így 2013-ban a márka 25. évfordulója alkalmából csomagolás megújításokkal, fogyasztói igények alapján kifejlesztett új termékekkel jelentkezik, úgy mint a Disney gabonapehely szeletek, a hozzáadott cukor nélküli Epres müzli, a csökkentett cukortartalmú Epres müzliszelet, a kiváló rostforrásként ismert Zabpehely.

Célunk továbbra is értékes alkotóelemekből készült egészséges ételeket gyártani minden korosztály számára.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.