hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 21., kedd - Máté, Mirella.
hirdetés

Bezárja budapesti gyárát a Danone

A Danone budapesti gyárának kapacitáskihasználtsága olyan kritikusan alacsony, ami hosszú távon már nem tartható fenn, ezért a vállalat szerdán bemutatott terve szerint fokozatosan csökkentenék, 2015 második félévére pedig beszüntetnék a budapesti gyártást.

hirdetés

A társaság által az MTI-hez szerdán eljuttatott közlemény szerint a lépést a friss tejtermékek iránti, évek óta tartó tartósan csökkenő kereslet, illetve a kedvezőtlen élelmiszer- és tejipari trendek teszik szükségessé.

A menedzsment megkezdi az egyeztetést a vállalati szakszervezettel, illetve üzemi tanáccsal a tervről, a javasolt időzítésről és a dolgozói támogatócsomagról. A terv 155 alkalmazottat érint a 270 magyarországi dolgozóból - közölték.

A tájékoztatás szerint a Danone kész minden dolgozóját hosszú távon támogatni és a tervek szerint személyre szabott csomagot ajánlanak fel számukra. Belső munkahelyi támogatóközpontot is felállítanak majd, hogy minden dolgozónak segítséget nyújtsanak a számára megfelelő foglalkoztatás megtalálásában.

A társaság azt is közölte: szándékában áll, hogy a magyarországi tejtermelő partnereitől a tejet a jövőben is felvásárolja.

A vállalat vizsgálja az érintett ipari terület gazdasági hasznosításának lehetséges módjait, s egyeztetést kezdeményez a helyi önkormányzattal a fejlesztési tervekkel összhangban lévő, munkahelyteremtő, fenntartható hasznosításról.

A Danone Kft. továbbra is régiós központ marad a Danone Csoport hálózatában, folytatja kereskedelmi tevékenységét Magyarországon, a termékek továbbra is elérhetőek lesznek a hazai piacon - áll a közleményben.

A Danone 1991 óta van jelen Magyarországon, a Danone Tejtermék Gyártó és Forgalmazó Kft. mostani formájában 1994-ben kezdte meg működését.

(forrás: MTI)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.

Kiadónk társoldalai