hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 21., kedd - Máté, Mirella.
hirdetés

Hétszázmilliós beruházás a Kometa’99 Zrt.-nél

A kaposvári Kometa'99 Zrt.-nél elkészült a húsminőség javítását szolgáló 700 millió forintos beruházás, amely felerészben pályázati támogatásban részesült - közölte a társaság az MTI-vel.

hirdetés

A közelmúltban már üzembe helyezték a korszerű kábító- és terelőrendszert, amellyel jelentősen csökkenthető az úgynevezett PSE (Pale Soft Exudative) világos színű és nagy léeresztő képességű hús előfordulási aránya - írta közleményében a cég.

A hagyományos kábítási technológiák alkalmazása mellett gyakori volt a PSE hús előfordulása, amelynek tárolása, üzemi vagy konyhatechnológiai feldolgozása során nagy a tömegveszteség. Ez jelentős gazdasági károkat okozott a húst feldolgozó üzemnek.

A hagyományos módon végzett, nem túl kíméletes kábítás állatvédelmi szempontból sem kedvező, mivel felesleges stresszt okoz a vágásra kerülő állatoknak - jegyezték meg.

Az olasz tulajdonban lévő Kometa'99 Zrt. a céginfo adatai szerint tavaly 25 milliárd forint nettó árbevételt ért el. Az évet közel 153 millió forint veszteséggel, csaknem 12 milliárd forint adóssággal zárta a húsüzem, amely 643 dolgozót foglalkoztatott.

A sertésfeldolgozó üzem honlapján közöltek szerint az árbevétel közel fele exportból származik. A cég legjelentősebb piacai Olaszország, Spanyolország, Dél-Korea, Japán, Németország, a dél-szláv területek és a kelet-európai országok.

A korábbi években is veszteséges cégben a munkahelyek megőrzése érdekében 2013-ban a kaposvári önkormányzat 2 milliárd forint tőkejuttatással résztulajdont vásárolt.

(forrás: MTI)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.

Kiadónk társoldalai