hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 26., szombat - Jusztina.
hirdetés

Közös akcióban a Tchibo és a Csodalámpa

Az egymillió forintos támogatásból tíz gyermek arcára varázsoltak mosolyt.

hirdetés

A Tchibo és a Csodalámpa Alapítvány együttműködésének köszönhetően vállalat által nyújtott egymillió forintos támogatás és a több hónapon át tartó fogyasztói aktivitás során befolyt összeg tíz gyerek kívánságának teljesítését tette lehetővé.

A Tchibo felajánlása a "Váltsa valóra álmát kedvenc kávéjával!" elnevezésű fogyasztói promóciója során összegyűlt összeggel egészült ki. A promóció alatt a Tchibo Family kávé vásárlói a kávék csomagolásán található vonalkód visszaküldésével növelhették a Csodalámpa Alapítványnak juttatott összeget. Minden visszaküldött két vonalkód után ugyanis a vállalat további 10 forinttal támogatta a szervezetet, így összesen 300.000 forint folyt be. A megvalósított kívánságok között szerepelt kerti játszótér, X BOX360 Kinect játékgép, hordozható DVD-lejátszó, laptop, sőt még elektromos gitár is derül ki a vállalat sajtóközleményéből.

"Jó volt látni, hogy a gyermekek mennyire örültek a meglepetéseknek. Külön öröm volt számunkra az is, hogy vásárlóinkat is bevonhattuk a jótékonyságba, hiszen a "cause related marketingnek" a kategórián belül még nincs nagy hagyománya" - mondta Szijjártó Ágnes, a Tchibo vállalati kommunikáció és felelősségvállalás menedzsere.

 

(forrás: Marketinginfo)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!