hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. június. 13., vasárnap - Antal, Anett.
hirdetés

Szójamentesek a Kométa új termékei

Magyarországon a felnőtt lakosság mintegy 1,5–3,5 százaléka, míg a gyermekek 0,3–7,5 százaléka szenved a táplálékallergia valamely formájától. A Kométa, mint a magyar húsipar egyik legjelentősebb szereplője, kiemelt feladatának tartja az egészségeses táplálkozást. A vállalat legújabb fejlesztése eredményeként szeptembertől a Kométa minőségi márkatermékek szójamentesek, ami a magyarországi kínálatban szinte egyedülálló. A szójafehérje helyett még több hús került a termékekbe, ami hozzájárult ahhoz, hogy a cég termékei rendelkezzenek az egyik legmagasabb hústartalommal a hazai piacon.

hirdetés

A legtöbbünk ismeretségi körében akadnak olyanok, akik bizonyos táplálék, vagy annak valamelyik összetevője hatására fizikai tüneteket észlelnek magukon. A táplálékallergia napjainkban egyre több ember életét keseríti meg annak ellenére, hogy a szakemberek komoly erőfeszítéseket tesznek a megelőzés érdekében és szakszerű kezeléseket alkalmaznak.

A Kométa az egészséget és az ételallergiások igényeit is szem előtt tartotta legfrissebb termékfejlesztése alkalmával. A vállalat a hazai húsfeldolgozó ipar egyik vezető képviselőjeként Magyarországon szinte egyedülálló újdonságot kínál vásárlóinak.

A Kométa kiváló minőségű termékei szeptembertől szójamentesek, gluténmentesek és a termék típustól függően laktóz-, és tejfehérje mentesek is. Ezzel párhuzamosan a termékek hústartalma jelentősen megnövekedett. A hústartalom szoros összefüggésben van a jó ízzel és a minőséggel, hiszen a több hús finomabb ízt, kevesebb allergént és így egészségesebb terméket jelent.

A Kométa hiszi, hogy a kiegyensúlyozott és egészséges táplálkozás a jó közérzet kulcsa, ezért őszi reklámkampányának keretében hívja fel a fogyasztók figyelmét megújult termékei előnyeire. A változásokat a cég termékein is kiemelten feltüntette: a megújult csomagolásokon a termékek glutén-, laktóz- és tejfehérje mentességére is felhívja a figyelmet a szójamentességen kívül. A legújabb fejlesztés is igazolja, hogy a kaposvári cég ezúttal is hű maradt szlogenjéhez, miszerint „a jó táplálkozás a közös felelősségünk”.

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

Kiadónk társoldalai