hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 21., kedd - Máté, Mirella.
hirdetés

Változások a Debrecen Csoport működésében

A Debreceni Csoport 2008-as megalakulása óta több expanziós időszakon, felvásárláson, gazdasági nehézségeken van túl, de mostanra joggal remélheti, hogy stabil jövő elé néz. A tavalyi évben befektetett energia a korábbiakhoz képest 30%-kal több eladott volumenben és a cég költséghatékony működésében tükröződik leginkább. Az új esztendő ismét változást hozott a cég életébe; 2014. január 1-jétől KAISER FOOD KFT. néven működik tovább.

hirdetés

A cég Magyarország meghatározó húsipari vállalkozásaként két húsüzemében Szolnokon és Békéscsabán készíti a Kaiser, Csabahús és Finonimo márkanévvel ellátott termékeket, a húskészítmények színes választékát felvonultatva. A tavalyi év a megújulás volt a cég életében; húsüzemeinek éves termelési mennyisége a válság ellené dinamikusan növekedett. „Az új esztendő ismét változást hozott cégünk életébe. A márkáinkkal egyetemben vállalatunk is megújult: 2014. január 1-jétől Kaiser Food Kft. néven működünk tovább, ezzel a Debrecen Csoport 5 éves története lezárult” – mondta Benedek László, a Kaiser Food Kft. ügyvezető igazgatója.

Forrás: kaiser.hu
Forrás: kaiser.hu


„Hisszük, hogy a korábban sikeresen bevezetett márkanévvel a hazai és az exportpiacokon még eredményesebbek lehetünk. Büszkék vagyunk a Csabai kolbász termékcsaládunk sikereire is, több BNV- és OMÉK nagydíj, Kiváló Magyar Élelmiszer és Magyar Termék Nagydíj, ezen felül a legnagyobb nemzetközi eredmény az OFJ eredetvédelem 2010-es elnyerésére. Sikerorientált cégként képesek vagyunk múltunkat tisztelve a jövőbe nézni, és a hagyományokhoz híven termékeinket olyan minőségben előállítani és értékesíteni, amellyel versenypozíciónkon javítva, vásárlóink megelégedettségét szolgáljuk” – tette hozzá az ügyvezető igazgató.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.

Kiadónk társoldalai