hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 21., kedd - Máté, Mirella.
hirdetés

Az Univer Product rekordbevételt ért el 2013-ban

A kecskeméti székhelyű Univer Product Zrt. élelmiszer-ipari vállalkozás 2013-ban nettó 16,6 milliárd forint rekord árbevételt ért el - közölte Molitórisz Károly vezérigazgató csütörtökön az MTI-vel.

hirdetés

Hozzátette, hogy a közel egymilliárd forintos forgalmú román piacon 9 százalékos, Németországban pedig 80 százalékot meghaladó nettó árbevétel-növekedést ért el a cég. A társaság 2012-ben 16,3 milliárd forint nettó árbevételt ért el, melyből az exportértékesítés meghaladta a 2,6 milliárd forintot, adózott eredménye 586 millió forint volt.

Az idei évre 17,1 milliárd forint nettó árbevétellel számolnak, a foglalkoztatottak átlagos létszámát a jelenlegi 580-ról 600-ra növelik - ismertette a vezérigazgató.

Molitórisz Károly kiemelte, hogy az Univer Magyar Ízek ételízesítői - piros arany, gulyáskrém, Erős Pista -, valamint az Univer majonéz és Univer mustár Magyarországon piacvezetők, de a cég márkái a ketchup, salátaöntet, bébiétel, prémium lekvár és sűrített paradicsom kategóriában is az élmezőnybe tartoznak.

A román piacon is sikeresnek nevezte a márkaépítést, mert 2014-re az Univer márkanév lett: mind a ketchup, mind a majonéz kategóriában a második legismertebb.

Négy évtized

A vezérigazgató kiemelte, hogy termékeik többségében növényi alapú ételízesítők, ezért a nyersanyagok megfelelő minőségének és mennyiségének biztosítására az Univer 40 éve saját, kizárólag magyar termelői körre épülő termeltetési modellt alakított ki. Több száz, javarészt Kecskemét 80 kilométeres körzetében dolgozó magyar őstermelő alkotja az Univer Product termeltetési rendszerének gerincét.

Molitórisz Károly elmondta azt is, hogy a cég pályázati támogatással fűszerpaprika-nemesítési programba kezdett, mely az igen szűk hazai csípős fajtaválaszték bővítését és a korszerű termesztéstechnológiák alkalmazására való átállítását célozza.

A gazdasági társaság a jelenlegi 25 ezer tonnás nyers paradicsomfeldolgozási kapacitását 2014-ben megduplázza, a kecskeméti üzemben 3 milliárd forintot meghaladó beruházással.

Az Univer Product Zrt. Magyarország egyik meghatározó élelmiszer-ipari vállalkozása. A kecskeméti székhelyű cég 1948-as megalapítása óta 100 százalékban magyar tulajdonban van.

(forrás: MTI)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.