hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 25., hétfő - Pál.
hirdetés

16 kiállító Amszterdamban

Idén 13. alkalommal szervez közösségi megjelenést az amszterdami PLMA szakkiállításon az Agrármarketing Centrum. A 2019. május 21-22-én zajló eseményen a kereskedelmi márkás termékek széles skálája tekinthető meg, külön pavilonok állnak rendelkezésre az élelmiszergyártók, illetve az egyéb termékek gyártói számára. Az Agrármarketing Centrum standján összesen 16 kiállító jelenik meg.

hirdetés

„Az amszterdami PLMA kiállítás nagy népszerűségnek örvend kiállítóink körében” – mondta Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum helyszínen tartózkodó ügyvezető igazgatója, hangsúlyozva, hogy az AMC által megvalósított magyar standon, 144 m2-en, a már jól megszokott RAI Kiállítási Központ Park Complex 8-as pavilonjában 16 kiállító kapott helyet.

Ondré Péter azt is kiemelte, hogy a Társaság közösségi standjának kiállítói minden rendelkezésükre álló helyet betöltöttek, a hosszú várakozási lista miatt még a raktárnak, konyhának szánt területeket is átadták egy kiállítónak, annak érdekében, hogy lehetőséget biztosítsanak a cég megjelenésére.

A PLMA árukínálata számos kategóriát felölel: vannak friss és fagyasztott termékek, szárazáruk és italok, kozmetikumok, egészség- és szépségipari termékek, háztartási és konyhafelszerelés, autóápolás, valamint kertészeti cikkek. Az Agrármarketing Centrum kiállítói is számos termékkategóriát képviselnek. Megtalálhatóak a különféle méz termékek, fagyasztott lepények, üdítőitalok, kolbászok, szalámik, aszalt gyümölcsből készült gyümölcsszeletek, glutén- és laktózmentes gabonapelyhek, zabpehely és müzliszelet termékek, sport termékek, őrölt diót helyettesítő termékek, fűszerpaprika őrlemények és darák, extrudált termékek, fagyasztott pékáruk, fagylalt- és italporok és gyümölcskonzervek is.

Az AMC ügyvezetője megjegyezte: Magyarország hágai nagykövetségének munkatársai minden évben tiszteletüket teszik a magyar standon, és külön-külön egyeztetnek a magyar kiállítókkal a holland piacra jutási lehetőségekről, amivel nagymértékben hozzájárulnak a magyar kiállítók kiviteli tárgyalásainak eredményességéhez.

A rendezvény kísérő eseményén, a „PLMA’s New Product Expo”-n mutatják be az új termék- és csomagolási innovációkat, amelyre idén beválogatták a Gyulahús termékét is. Ezen az eseményen a szakemberek számos szeminárium és konferencia keretében ismerkedhetnek meg az ágazat legújabb trendjeivel, valamint a legfrissebb piackutatások eredményeivel is. 2018-ban 2.600 kiállító és 15.000 szakmai látogató részvételével zajlott a PLMA.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

35 milliárd forint értékű beszállítófejlesztési program indul az élelmiszeripari vállalkozások számára. Hogyan vágjunk bele a sikeres pályázatba? Jelentkezzen az ingyenes ÉLIP BFB pályázatsegítő webinárium/workshopjára!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!