hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

25 éve van jelen hazánkban az INTERSPAR

A SPAR honosította meg Magyarországon a negyed évszázada még ismeretlen hipermarket-formátumot. 25 évvel ezelőtt, Győrben nyílt meg az első INTERSPAR, azóta már 34 üzlet szolgálja ki a vevőket országszerte. Az üzletformátum sikerét a széles és minőségi árukínálat, a többletszolgáltatások, a jó megközelíthetőség, a családbarát megoldások és a folyamatos modernizáció alapozta meg.

hirdetés

„A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. 1995-ben nyitotta meg az első olyan önkiszolgáló kiskereskedelmi létesítményét, amely nagy területen az élelmiszerek és egyéb cikkek széles választékát kínálta – a vállalat ezzel az úttörő kezdeményezésével honosította meg hazánkban elsőként a hipermarket-formátumot. Az elmúlt időszak visszaigazolta a SPAR döntését, illetve a beruházásait és a – folyamatosan alakuló vásárlási trendek szerinti – modernizációit. A hipermarketek sikeréhez hozzájárult az is, hogy a SPAR folyamatosan követte és megértette a változó fogyasztói igényeket, szokásokat. Figyelembe vette például, hogy a gazdasági válság alatt az árral kapcsolatos döntési szempontok voltak a jellemzőek, ma viszont már a vásárlási élmény, a környezet, az ár-érték arány és az időtényező is fontossá vált. A vevők jelentős része szívesen tér vissza az INTERSPAR áruházakba, hogy a minőségi kiszolgálás és a bő áruválaszték mellett olyan egyedi szolgáltatásokat is igénybe vegyen, mint amit az INTERSPAR to Go-k kínálnak, vagy amit az önkiszolgáló kasszák biztosítanak, illetve amit a fenntarthatóság mellett elkötelezett vállalat elektromosautó-töltőállomásai jelentenek” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője. Hozzátette: „Az elért eredmények különösen annak fényében értékesek, hogy míg a hipermarket-szegmens Európában visszaesett, addig a SPAR hazánkban növekedést tudott elérni. Az üzletlánc célja, hogy a fejlődés ütemét, a fogyasztók érdeklődését megtartsa, ennek érdekében vásárlási élményt és minőségi szolgáltatásokat biztosít a régebben épült INTERSPAR-ok esetében is. Az év során az áruházlánc számos izgalmas és extra kedvezményeket, értékes nyereményeket kínáló promócióval örvendezteti meg a vásárlóit, hogy együtt ünnepelhessék a jubileumot. Ennek első állomása a 2020. március 5-ével induló különleges promóció, amely az egész éves születésnapi kampány nyitóakciója. Az INTERSPAR áruházak vevői legalább 7000 forint értékű vásárlás esetén egy olyan kupont kapnak, ami 5%-os blokkvégösszeg-kedvezményre jogosítja őket, de ha a szerencse melléjük szegődik, ez 10%, 15%, 25%, de akár 50% is lehet. Azaz: ennyivel olcsóbban vásároltak, akár féláron.”

Folyamatosan megújuló széles árukínálat

Az INTERSPAR élelmiszer-választéka, illetve frissáru kínálata mellett az áruházakban elektromos és egyéb háztartási cikkek, játékok, konyhai cikkek, papír- és írószeráruk, textíliák és szezonális cikkek is kaphatók. A hipermarketekben található üzletsoroknak köszönhetően egy helyen lehet megejteni a napi- és a nagybevásárlást is. A legjellemzőbb szolgáltatások között szerepelnek a gyógyszertárak és drogériák, lottózók, posták, illetve éttermek és kávézók.

Az INTERSPAR üzletekben több mint 30 ezer árucikk érhető el, a saját márkás termékek száma pedig közel 3 ezer. A SPAR hipermarketjeiben a vegán, bio, laktóz- és gluténmentes termékekkel is folyamatosan bővül a speciális igényű táplálkozáshoz szükséges kínálat. Az élelmiszertermékek több mint 90%-a pedig hazai beszállítóktól származik, magyar családoknak, gazdáknak, vállalkozásoknak biztosítva ezzel stabil megélhetést. A hazai agráriumot támogatta az is, hogy a SPAR az Agrármarketing Centrum támogatásával a legkiválóbb, a fenntarthatóságot is szem előtt tartó hazai élelmiszeripari innovációkat kereste az egész országból 2019-ben. A Hungaricool by SPAR verseny nyertes termékeivel pedig 2020-ban a 34 magyarországi INTERSPAR áruház polcain találkozhatnak a vásárlók.

Forrás: spar.hu

Minőségi termékek, változatos saját márka választék

Az INTERSPAR áruházakban a Regnum Húsüzem termékei mellett a teljes baromfiszortiment is megtalálható: a klasszikus húsok mellett tanyasi csirke, GMO-mentes vagy bio csirke és pulyka, pecsenyekacsa, hízott liba, tyúk, szezonálisan kakas, jérce és gyöngytyúk, illetve nyúltermékek is kaphatóak. Változatos a kínálat füstölt, fűszerezett és sózott halakból, olyan haltermékekből, mint a lazac-, és ruszlikészítmények valamint kaviárok. A magyar vásárlók által leginkább kedvelt frisshal-választék is folyamatosan bővül.

A sokszínű és minden egységben azonos saját márka választék mellett – SPAR Premium, SPAR Natur* pur Bio, SPAR Vital, SPAR free from, DESPAR, SPAR és S-Budget – a regionális vevőigénynek tesz eleget, hogy a helyi pékmesterek és cukrászműhelyek kedvelt készítményei is szép számmal szerepelnek a kínálatban.

A saját márkák közül kiemelkedő és egyedülálló a Simpex brand, ami több almárkával van jelen a háztartási kisgép, konyha és barkács területen. A SPAR magas minőségben, akár 3 év garanciával kínál versenyképes termékeket.

Az alkoholmentes italok 700 fajtája szerepel a hipermarket választékban, kávékból, teákból 600, míg sörből 250-féléből lehet választani. A vállalat kiemelt hangsúlyt fektet a kézművestermék-választék megerősítésére és kibővítésére, főleg az INTERSPAR-okat illetően, ahol jelenleg több mint száz kézműves terméket és sörspecialitást lehet fellelni a kínálatban.

A SPAR enjoy. convenience üzem kényelmi termékei a hipermarketekben

Több INTERSPAR áruházban az INTERSPAR to Go frissen előállított meleg és hideg étel kínálata is várja a vásárlókat. Az üzletlánc egyedülálló, kényelmi termékeket gyártó SPAR enjoy. üzeme 15-féle szendvicset és 15-féle majonézes salátát készít, mellyel az INTERSPAR-okat ellátja. A SPAR enjoy. márkanév alatt a beszállítópartnerek közel 40-féle termékkel erősítik a SPAR saját márkás választékát: leveseket, készételeket, kávékat, smoothie-kat, desszerteket, gyümölcsleveket és friss salátákat szerezhetnek be a vásárlók. A vevői igényeket és a piaci trendeket folyamatosan figyelve a kínálatot pedig glutén- és laktózmentes, illetve szénhidrátszegény szendvicsek gazdagítják.

Könnyen megközelíthető áruházak, közel a vásárlókhoz

A kiskereskedelmi áruházlánc hipermarketjeit – más nagyáruházakkal ellentétben nem a városszélek ipari vagy szolgáltatóparkjai szomszédságában, hanem többnyire lakóövezetekben, a települések belsőbb kerületeiben, frekventált közösségi találkozópontoknál építette. Ennek köszönhetően az INTERSPAR-ok gyalogosan és tömegközlekedési eszközzel is jól megközelíthetők, az autós vásárlókat pedig több száz ingyenes parkolóhely várja. A gyermekekkel érkező családok számára több hipermarket már játszóteret is biztosít.

Forrás: 123rf

Pozitív vásárlói visszaigazolás: minőségi áruk, széles választék és jó ár-érték arány

A SPAR a negyedszázados jubileum kapcsán a 18-65 éves magyar lakosság körében felmérést készített a magyarországi vásárlók és a hazánkban fellelhető üzletek kapcsolatáról. A kutatás egyik legfőbb megállapítása, hogy a SPAR gyűjtőmárkához tartozó üzleteket a megkérdezettek kétharmada tartja jól elérhetőnek. Az INTERSPAR áruházakat a vásárlók a bőséges frissáru- és az egyéb élelmiszer-kínálat szempontjából tartották különösen jónak, kifejezetten a minőséget, a választékot és az ár-érték arányt emelték ki. Fontos hangsúlyozni, hogy a minőségi kereskedelem egyik pillérét a felkészült munkatársak jelentik. A SPAR éppen ezért nagy hangsúlyt fektet munkatársai folyamatos képzésére.

Középpontban a fenntarthatóság

A vállalat üzletpolitikájának egyre meghatározóbb eleme a fenntarthatóság. Minden új és átépült INTERSPAR-ba környezetbarát és energiatakarékos hőkezelési és világítási technológiát telepítettek. A vásárlást az új egységek mindegyikében és a korszerűsített régebbiekben is önkiszolgáló kasszák gyorsítják. Az üzletlánc szakmai partnerével 17 áruházához 33 villamos járműtöltő egységet is telepít.

Az INTERSPAR 2020-ban az ideális bevásárlóhely

A folyamatosan átalakuló vásárlási trendek szerint módosultak az INTERSPAR-ok eladóterei is. A 2000-es évek elején az áruháztípus viszonylagos kis mérete és fekvése mára előnnyé változott: a vásárlók korábban a 4000-6000 m² közötti belterű áruházakat preferálták, jelenleg már a négyezer négyzetméter alatti, komfortosabb, könnyebben bejárható nagyságot részesítik előnyben. A SPAR hipermarketjei 3000 m² és 3800 m² közötti eladótérrel épülnek, illetve újulnak meg. A terület kialakításakor a tervezők kiemelten kezelik az aktuális és helyi vásárlói igényeket.

A pozíciója megőrzése érdekében a vállalat új áruházépítéseket és korszerűsítéseket tervez, további fejlesztéseken – mint a házhoz szállítás és a Drive-In szolgáltatás bővítése – dolgozik, régebbi és újabb termékkategóriákban is fejleszti a saját márkáit, kemencecserékkel is erősíti a helyben sütött pékáruk szegmensét, illetve gazdagítja a gasztronómiai kínálatát.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Kiadónk társoldalai