hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

2,5%-kal nőtt a júliusi kiskerforgalom

Az előzetesen jelzett 2,3-ról 2,5 százalékra javította számait második becslésében a KSH. A nyers és a naptárhatással kiigazított adatok egyforma növekedést mutatnak az egy évvel korábbihoz képest.

hirdetés

A szeptember 3-án közölt első becsléssel szemben a nem élelmiszer jellegű termékek eladása javult 2,7 százalékról 3,3 százalékra, az üzemanyag eladások változatlanul 3,4 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbit, míg az élelmiszer-kereslet 1,6 százalék helyett csak 1,5 százalékkal nőtt.

Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelemben a forgalom volumene júliusban 1,5 százalékkal nőtt, az élelmiszer-kiskereskedelmen belül a forgalom döntő hányadát az élelmiszer jellegű vegyes üzletek adták, ahol az értékesítés volumene 2,3 százalékkal csökkent, miközben az élelmiszer-, ital-, dohányáru-szaküzleteké 18,4 százalékkal volt több, mint 2013. júliusban.

Az üzemanyagtöltő állomások forgalma júliusban nőtt, volumene 3,4 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszakit. Az országos kiskereskedelmi üzlethálózat, valamint a csomagküldő és internetes kiskereskedelem forgalma folyó áron 2014. júliusban 794 milliárd forint volt, 25 milliárd forinttal több, mint egy évvel korábban.

A KSH adatai szerint a kiskereskedelmi forgalom naptárhatástól megtisztított volumene 2014. január-júliusban 5,6 százalékkal emelkedett az előző év azonos időszakához viszonyítva.

(forrás: MTI)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!