hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 24., kedd - Emma.
hirdetés

75 millióval támogatja a szünidőt a Tesco

"Ez a nyár más, mint a többi. Az óvatosság és a biztonság minden eddiginél fontosabb, de hogy a járványhelyzet ne árnyékolja be teljesen a nyári napsütést, a Tesco több mint 75 millió forint értékben biztosít szünidei támogatást munkatársainak" - írja a vállalat közleményében.

hirdetés

Félezer "tescós gyermek" szülei extra SZÉP kártya juttatást kapnak, amit állatkerti, vidámparki, strand-, múzeumi és más kulturális programok belépőire tudnak felhasználni. Az áruházlánc alapítványán, a Tesco Angyalon keresztül pedig további tehetséges tescós gyermekek képességfejlesztő táborozását is segíti.   

 A Tesco hagyományosan nyári tábort szervez munkatársai gyermekeinek, ám a koronavírus járvány jelentette veszélyhelyzet miatt idén „Tesco Szünidei Segítség” néven pályázatot hirdetett, amelyre összesen 533 rászoruló kolléga jelentkezett. Ők július folyamán mindannyian megkapják az egyenként 45 ezer forint értékű SZÉP kártya juttatást, amit a nyári családi kikapcsolódásokhoz használhatnak fel. Az áruházlánc emellett fiatal tehetségek tudás- és képességfejlesztő táborozásához is hozzájárul a Tesco Angyal Alapítványon keresztül, valamint pénzügyi támogatást biztosít azoknak az 5-16 év közötti gyermekeket nevelő munkatársaknak, akik a Szünidei Segítség programba nem kerültek be.

„Két kisgyermek édesanyjaként pontosan tudom, milyen nehéz a szünidőben lefoglalni a gyerekeket. Azzal is tisztában vagyok, hogy az elmúlt hónapok kihívásai gyermekek és felnőttek számára egyaránt megterhelőek voltak, ezért nagyon örülök annak, hogy több mint félezer munkatársunknak tudunk segíteni a felhőtlen nyári, családi kikapcsolódásban. Boldoggá tesz az a sok levél, amit a nyári támogatások kapcsán kollégáinktól kaptunk, amiben fülig érő gyermekmosolyokról, a segítségünkkel végre megvalósuló nyaralásról, nyári programok tervezgetéséről és őszinte lelkesedésükről számolnak be”– mondta el Szigeti Barbara, a 2019-ben „Családbarát munkahely”, idén pedig „Az év munkáltatója” díjat elnyerő Tesco Magyarország HR-vezetője.

 A több mint 25 millió forintnyi szünidei támogatás mellett a Tesco egyéb formában is igyekszik élménydússá varázsolni munkatársai számára a nyarat. Az áruházlánc összesen 53 millió forint értékben ajándékozott kedvezménykupont a kollégáknak, ezzel is megköszönve járvány alatti helytállásukat. A cafeteria juttatás összegét pedig minden munkatársa számára megemelte az év végéig: miután a kormány meghosszabbította a szociális hozzájárulás adómentességét, a Tesco úgy döntött, hogy az adóteher-csökkentésből származó összeget továbbra is a munkavállalóinak adja.

A járványhelyzetre, illetve a szünidei időszakra való tekintettel a Tesco továbbra is biztosítja az iskolás korú gyermeket nevelő kollégáknak kölcsönzött, tanulást segítő tabletek használatát, valamint lehetővé teszi a központi iroda munkatársainak az otthoni munkavégzést. Az irodába bejárni kívánó szülők gyerekeinek pedig gyermekmegőrzést is biztosít.

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!