hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 25., péntek - Eufrozina, Kende.
hirdetés

8,1 milliós támogatás az Élelmiszerbanknak

Összesen 8,1 millió forinttal támogatja a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját az őszi összefogásuknak köszönhetően. A kéthetes őszi jótékonysági akció keretében a Nestlé az eladott termékei értékének egy százalékát ajánlotta fel jótékony célra, amely értéket a Tesco megduplázott. Az Élelmiszerbank a támogatásból élelmiszercsomagokat juttat el rászoruló családok számára.

hirdetés

Idén ősszel ismét összefogott a Nestlé és a Tesco, hogy a vásárlók segítségével közösen támogassák a rászoruló családokat. A jótékonysági akció ideje alatt a Tesco hipermarketekben megvásárolt Nestlé termékek (kávé, édesség, babatápszer, állateledel stb.) árából a Nestlé egy százalékot ajánlott fel, a Tesco pedig megduplázta az összeget. A felajánlásnak köszönhetően összesen 8 100 000 forinttal járultak hozzá a rászoruló családok ellátásához. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület ebből az összegből közel 145 000 db élelmiszercsomagot tud eljuttatni rászorulóknak, melyekbe élelmiszeripari partnerei által adományozott, mentett élelmiszerek kerülnek. Ezek jellemzően csomagoláshibás, szezonalitás miatt már nem eladható vagy raktáron maradt, lejárathoz közeli termékek, amik természetesen emberi fogyasztásra tökéletesen alkalmasak.

„Az Élelmiszerbanknál nap mint nap tapasztaljuk a munkánk során, hogy akár egy-egy csomag élelmiszeradomány is óriási segítség lehet azoknak a családoknak, akiknek sokszor hó végén már nem jut étel az asztalára, és akiknek az élelmiszer vásárlása nap mint nap nehézséget okoz. Hálásak vagyunk, hogy ez a kezdeményezés ismét létrejöhetett, és a vásárlók, a Nestlé és a Tesco összefogásával segíthetünk a rászorulóknak” - mondta Cseh Balázs, az Élelmiszerbank elnöke.

„Az elmúlt időszakban ismét bebizonyosodott, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes. Elsőre talán nem is gondolnánk, hogy egy csomag kávé, egy tábla csoki vásárlásával mennyit segíthetünk a nélkülözőknek. Nagy öröm számunkra, hogy a vásárlóinknak is fontos a jó ügy támogatása, és hogy partnerünk, a Nestlé ismét részt vett az akcióban” – mondta el Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs vezetője.


A Tesco és a Nestlé évek óta stratégiai partnere a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelemben. A Tesco az Egyesülettel napi szintű élelmiszermentő programot működtet és eseti élelmiszergyűjtéseket is szervez. 2019. szeptember végéig a Tesco áruházakban keletkezett élelmiszer-feleslegből az áruházlánc több mint 23 300 tonna, azaz közel 58 millió adag ételt adományozott a jótékony célra.

„Élelmiszeriparban tevékenykedő felelős vállalatként kiemelten fontos számunkra, hogy mi is tegyünk az élelmiszerhiány felszámolásáért, így pedig támogassuk az olyan szervezetek munkáját, amelyek ez ellen küzdenek. Az Élelmiszerbank partnereként 2017-ben 25 millió forint, idén pedig 35 millió forint értékben adományoztunk élelmiszert jótékony célra. Ennek az akciónak különlegessége, hogy a konkrét élelmiszeradományokon kívül most pénzt is fel tudunk ajánlani az Élelmiszerbanknak, amit ők a csomagok eljuttatásának költségeire fordíthatnak. Nagyon hálásak vagyunk a fogyasztóinknak, akik termékeink megvásárlásával támogatták ezt a fontos ügyet!” – mondta Tompa Gábor, a Nestlé Hungária kommunikációs igazgatója.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!