hirdetés
hirdetés

8. Laurel Retail Konferencia 2019.

800 óra, vagyis száz teljes munkanap havonta. Felmérések szerint ennyi időt szabadíthat fel dolgozóinak egy 4-5 kasszás, 2-3 ezer napi tranzakciót lebonyolító, kb. 500 m2 alapterületű élelmiszerbolt az üzleti automatizációval, ami 4-5 ember munkáját jelenti. Talán mondani sem kell, hogy napjaink munkaerőhiányos piaci helyzetében ez mekkora „mentőöv” lehet egy bolt számára. És, hogy hogyan érhető el a tetemes időmegtakarítás bármelyik hazai üzlet számára? Ez Önnek sem lesz többé kérdés, ha ellátogat a kiskereskedelmi szektor egyik legfontosabb hazai eseményére.

hirdetés

Automatizált kereskedelem a munkaerőhiány ellen

A retail szakma konferenciája

a kis- és nagykereskedelmi szektor valamint a trafikhálózatok számára,

a több mint negyedszázados Laurel Kft. szervezésében.

A rendezvényen immár nyolcadik alkalommal gyűlnek össze a szakma jelentős itthoni szereplői, hogy megvitassák az ágazat jelenének legfontosabb kérdéseit, és egyben választ kapjanak arra, milyen változásokat hozhat a jövő. Méghozzá a nagyon közeli jövő, a kereskedelem világa ugyanis minden mértékadó elemzés szerint hatalmas átalakulás előtt áll a technológiai fejlődésnek köszönhetően. És, ahogy azt a nagy változások időszakában megszoktuk, ez a helyzet is egyben óriási lehetőség arra, hogy a korán ébredők jókora versenyelőnyre tegyenek szert. A szervezők célja éppen ezért, hogy megismertessék az érdeklődőket azokkal a lehetőségekkel és megoldásokkal, amelyek segítenek a hatékonyság javításában, így végső soron a profit növelésében.

A nagyobb felbontáshoz kattintson!
A nagyobb felbontáshoz kattintson!

A fentiek alapján talán úgy tűnhet, hogy a Laurel Retail Konferencia nem több puszta „kereskedelmi innovációs bemutatónál”. Még ha így is lenne, a nap végére a saját vállalkozását alapul véve alighanem mindenki kiszámolhatná, hogy megérte a részvétel. Valójában persze sokkal többről van szó.

A reggeltől délutánig tartó program a magyar gazdaság helyzetének, kilátásainak, kihívásainak felvázolásával indul, amelyről a legilletékesebbektől, többek közt a Pénzügyminisztérium és a GfK Hungária szakértőitől hallhatnak a jelen lévők. Ezt követően „Változatok egy témára” címmel kerül sor kerekasztal-beszélgetésre, ahol az a bizonyos „egy téma” a munkaerőhiány problémájának megoldása lesz, amelynek legkülönbözőbb módszerei mutatkoznak be.

A folytatásban pedig már tényleg az innovációké lesz a főszerep, fókuszban a költségcsökkentéssel, illetve a hatékonyság és a bevételek növelésével. A szakmai előadások keretében bárki „beleshet” például a Decathlon próbafülkéibe, ahol az utóbbi idők egy legizgalmasabb hazai digitális fejlesztése ment végbe. De érkezik a Laurel nemzetközi partnere, a mesterséges intelligencián (AI) alapuló megoldások egyik világvezető vállalata, a Symphony RetailAI is. A cég nem kevesebbet állít, minthogy egy évtized múlva 15 ezer milliárd dollár értékű GDP-t termelnek majd globálisan a különböző AI-megoldások, amelyek elsősorban a kereskedelemben hozhatnak forradalmat. Az eseményen az ágazat hazai szereplői is megismerhetik, hogyan tudnak minél nagyobb szeletet kihasítani maguknak ebből a felfoghatatlan méretű tortából.

A konferencia időpontja: 2019. október 2.
Helyszín: Aquaworld Resort Budapest Hotel (1044 Budapest, Íves út 16.)
Jelentkezés és további információ:
www.retailkonferencia.hu

(forrás: Store Insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél