hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 17., vasárnap - Antal, Antónia.
hirdetés

Már Kínában is magyar ásványvizet isznak

A Szentkirályi cégcsoport 2013-ban 9 milliárd forint árbevételt ért el. A csoport közel 15%-os árbevétel növekedését a Szentkirályi Ásványvíz Kft. 7,6 milliárd, az Európa egyik vezető alkoholmentes gyermekpezsgő gyártója, a Vitapress Kft. 1,2 milliárd és az előforma gyártó üzemet működtető Kingspref Kft. 200 millió forint árbevétele tette ki. A hazánkban évek óta piacvezető márka idén már Kínába is elindította első ásványvízszállítmányát, áprilistól pedig (az eddig is eljuttatott ásványvíz alapú termékei mellett) Oroszországba is exportál. Szaúd-Arábiában már nyolc kiskereskedelmi láncban kapható a vállalat ásványvize, azon belül az egyik szaúd-arábiai, országos fitness lánc a Szentkirályit választotta kizárólagos ásványvizének. A Szentkirályi csoport 2014-ben közel 10%-os árbevétel növekedést tervez elérni, azon belül az export árbevételét tekintve 7-8%-os növekedést tervez.

hirdetés

A Magyarországi Üdítőital-, Gyümölcslé- és Ásványvízgyártók Szövetsége adatai alapján tavaly a Szentkirályi 1,5 literes ásványvíz megőrizte a 2012-es 14,5%-os piacrészét, ezzel változatlanul piacvezető maradt  a 1,5 literes és a teljes ásványvízpiacot tekintve egyaránt. A Szentkirályi cégcsoport 2013-ban – teljesítve a tavalyi terveket – 9 milliárd forint árbevételt ért el. A csoport közel 15%-os árbevétel növekedése a Szentkirályi Ásványvíz Kft. 7,6 milliárd, az Európa egyik vezető alkoholmentes gyermekpezsgő gyártója, a Vitapress Kft. 1,2 milliárd és az előforma gyártó üzemet működtető Kingspref Kft. 200 millió forint árbevételének köszönhető. Tavaly a limonádék árbevétele 7%-kal növekedett a 2012 évhez képest, idén pedig 17%-os növekedést terveznek elérni. A társaság eddigi limonádé portfoliójából (citrom, szamóca, bodza, jaffa, vadszőlő és cukormentes citrom) a tradicionális citromos volt a legnépszerűbb, másodikként a legjobban a vadszőlőst kedvelték a fogyasztók. Idén, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. március végétől új, vadmálnás ízű limonádéval jelenik meg a piacon, Magyarországon jelenleg az egyetlen vadmálnás limonádét forgalmazó cégként. A cég a tervek szerint a meglévő cukormentes citromos limonádé mellett hamarosan bodzás és meggyes ízű, cukormentes limonádéval is jelentkezik.

A hazánkban évek óta piacvezető márka gyártója és forgalmazója az elmúlt évek sikeres tárgyalásainak köszönhetően az ásványvizéből idén Kínába is elindította első szállítmányát, ezzel immár 46 országban van jelen. Áprilistól a vállalat – az eddig is eljuttatott ásványvíz alapú termékei mellett – Oroszországba is exportálja az ásványvizét. Szaúd-Arábiában már nyolc kiskereskedelmi láncban kapható a Szentkirályi ásványvize, azon belül az egyik szaúd-arábiai, országos fitness lánc a Szentkirályit választotta kizárólagos ásványvizének fitness centereibe.

„Nem én tettem Magyarországot ásványvíz-nagyhatalommá, hanem én mondtam el a világnak, hogy az. És ezt a mai napig megteszem minden egyes exporttárgyalásom során” – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetője.

A Szentkirályi csoport 2014-ben az export árbevételt tekintve 7-8%-os növekedést, teljes árbevételében pedig közel 10%-os növekedést tervez elérni.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

A piackövetés még soha nem volt ennyire egyszerű: árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!