hirdetés
hirdetés

A Bátor Tábornak segít az Aldi

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2014 óta elkötelezett támogatója a Bátor Tábor Alapítványnak, melyet eddig csaknem 48 millió forinttal támogatott. A súlyosan beteg gyermekeknek szóló eseményt idén digitálisan rendezik meg.  

hirdetés

A vállalat az elmúlt években több alkalommal is adománnyal segítette életre szóló élményekhez jutni a súlyosan beteg gyermekeket,

Az áruházlánc július 12-én indítja következő támogató kampányát, melynek keretében a kijelölt termékek árából befolyó összeg meghatározó részét kizárólag a Bátor Tábor Alapítvány célkitűzéseire fordítja, ily módon tehát az ALDI és a vásárlók közösen nyújthatnak segítséget a súlyosan beteg  gyermekeknek.

A Bátor Tábor 19 éve nyújt önfeledt pillanatokat a daganatos, vagy krónikus betegséggel küzdő gyerekeknek és családtagjaiknak.

A szervezet hatvani táborhelyén évi közel 1000 táborozót szakít ki a hétköznapokból, azoknak a betegek gyerekeknek pedig, akik egészségi állapotuk miatt személyesen nem tudnak részt venni a csodaországi élményekben, a kórházi ágyak mellé viszi el a játék gyógyitó erejét. A Bátor Tábor Alapítvány így évente összesen csaknem 3000, emberfeletti harcot vívó gyereknek és családjának ad erőt a gyógyuláshoz.

A vállalat az elmúlt években csaknem 48 millió forintnyi adományt gyűjtött össze és juttatott el a szervezőknek, a minőségi ALDI-termékeknek köszönhetően pedig rendszeresen egészséges finomságok kerülnek a táborozók asztalâra.

A szervezők idén nyáron a „Ha a Bátrak nem tudnak elmenni a táborba, akkor a tábor megy el a Bátrakhoz!” jelmondat mentén Digitális Bátor Tábor megépítését tűzték ki célul, melynek célja, hogy a gyermekek otthonaiba is eljuttathassák a hamisitatlanul Bátor Táboros, gyógyító élményeket. Bár fizikailag idén nyáron nem kerülnek kinyitásra a hatvani Csodaország kapui, az online tábor első állomásait négy országból közel 600-an kipróbálhatták már, melyhez az ALDI is örömmel járult hozzá.

A kezdeményezés egyébként nem csak a súlyosan betegeknek és családjaiknak kínáI feltöltődést, hiszen a szervezők célja, hogy szélesebb körben is segitséget nyújtsanak a kialakult járványügyi helyzet feldolgozásában az élményterápiával.

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

StoreInsider-FMCG Hírlevél