hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 31., szombat - Farkas.
hirdetés

A Fresh Logistics beszáll a Food Networkbe

A Fresh Logistics szorosabbra fűzi a Dachser vállalattal folytatott együttműködését és belép az Európai Élelmiszer Hálózatba (European Food Network).

hirdetés

A friss (azaz a teljes logisztikai lánc során +2 °C és +6°C közötti ellenőrzött hőmérsékletet igénylő) termékekkel kapcsolatos, átfogó logisztikai szolgáltatásokra szakosodott Fresh Logistics elnevezésű vállalat folytatja együttműködését az élelmiszeráruk területén piacvezetőnek számító Dachser Food Logistics céggel.

Együttműködésük eredményeképpen a Fresh Logistics lesz a Dachser European Food Logistics hálózaton belül a második legnagyobb üzleti partner. „Örömömre szolgál, hogy találtunk egy olyan üzlettársat a Raben Group-ban, aki szintén nagy hangsúlyt fektet a szállítási szolgáltatás magas minőségére, és törekszik megvalósítani a standardizált, átlátható folyamatokat. Lengyelország a német élelmiszeripar hatodik legnagyobb exportpartnere, az exportált árucikkek mennyisége pedig folyamatosan növekszik. Másrészt azonban Németország jelenti messze a legnagyobb piacot a lengyel élelmiszerexport számára. Célunk, hogy kiaknázzuk ezt, a nemzetközi szállítmányozási szolgáltatások területén adódó lehetőséget” - mondta Alfred Miller a Dachser European Food-Logistics ügyvezető igazgatója.

Két-három nap alatt el fog jutni minden szállítmány Lengyelország bármely részéről a németországi célba.

Ewald Raben, a Raben Group vezérigazgatója így összegezte az együttműködés újrakezdését: „A Fresh Logistics számára az a lehetőség, hogy egy ilyen nagy hálózat tagjává válhat nemcsak Lengyelország legfontosabb üzleti partnere irányába nyitja meg a kapukat, hanem ezzel egy időben egész Észak- Nyugat- és Dél-Európa felé is. Ez ügyfeleink számára is új távlatokat kínál.”

A Raben Group nemcsak Lengyelországban, hanem a Cseh Köztársaságban, Ukrajnában és a balti államokban is elérhetővé teszi a friss árukkal kapcsolatos logisztikai szolgáltatását.

Azt is érdemes megjegyezni, hogy az elmúlt hetekben a Fresh Logistics egy új szolgáltatást vezetett be, az Ultra Fresh-t, mely egy olyan rendszer, ami 0-2 C közötti hűtött hőmérsékletet igénylő áruházi termékek szállítását teszi lehetővé.

Nemrégiben 12 európai élelmiszerlogisztikai szolgáltató vállalat kötött szövetséget egymással egy olyan szállítási hálózat létrehozására vonatkozólag, mely lefedi több mint 20 európai ország területét. Az Európai Élelmiszer Hálózat vállalatai, beleértve a Fresh Logistics vállalatot is, fagyasztást nem igénylő élelmiszerküldeményeket szállítanak.

„Az élelmiszerlogisztikai tenderek több mint felét az Európa teljes területét lefedő fuvarozásokra írják ki.” - tette hozzá Alfred Miller.

A hálózat az ügyfelek számára biztosítja a szolgáltatások magas színvonalát és a minőségre vonatkozó feltételeket, továbbá például a folyamatokra, a dokumentációra, az IT interfészre és a felelősségre vonatkozó kölcsönös belső szabványokat.

Ennek következtében az élelmiszerek logisztikája gördülékenyebbé és megbízhatóbbá válik majd, a folyamatok pedig átláthatóbbak lesznek egész Európában. 

„Az Európai Hálózat célja, hogy egész Európa piacvezető fuvarozó hálózatává nője ki magát” - mondta Tomasz Olenderek, a Fresh Logistics ügyvezető igazgatója.  

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!