hirdetés
hirdetés

A jótékony jóga és az üzleti szféra esete

A Coca-Cola zöld családi programot és mesés lélekfrissítést, az Erste Bank jótékony jógát vásárolt, míg az A38 hajó például a klímavacsora iránt érdeklődött a Good Impact Fenntarthatósági Vásáron.

hirdetés

2020. január 30-án Budapesten, az újonnan nyílt belvárosi pálmafás rendezvényhelyszínen, a Twentysixben közel 50 nagyvállalati vezető járta végig 8 civil szervezet showroomját Novák Péter műsorvezetése mellett.

A különlegesen berendezett showroomokban a civilek üzleti szolgáltatásaikat 8-8 percben mutatták be – mind az öt érzékszervvel kipróbálható, megkóstolható, átélhető módon. A Civil Impact 2008 óta követi nyomon a magyarországi CSR-piac törekvéseit, irányait, változásait.

A Szatyortól - a jógáig

Az Adománytaxi egy napos jótékony csapatépítése miniatűr verzióját mutatta be, a Szatyor Egyesület szezonális finomságokkal mutatott rá a klímatudatos étkezésre, a Napra Forgó Egyesület a mindennapi stressz hatásaival sokkolta a nagy cégek vezetőit. A Hősök tere azonnal rátapintott a bennünk élő előítéletekre, az AdniJóga pár perc alatt lelazította, a Világszép Alapítvány meséivel kábította el az egész komoly blézeres-inges társaságot. De a Magyar Zsonglőr Egyesület kislabdákkal, a Mimó és Csipek pedig zenés bábshowval pörgette fel a hangulatot úgy, hogy a vállalati vezetők közül mindenki több szolgáltatást is végül felírt bevásárlólistájára. Összesen 25 együttműködés indult el ma a civilek és cégek között.

A programok a vállalatok számára valódi belső kihívásokra kínálnak megoldásokat mint például munkavállalói lojalitás növelés, zöld iroda kialakítása, stresszkezelés, miközben a szolgáltatások megvásárlásával a társadalom jobbításához járulhatnak hozzá - többek között a klímatudatos fogyasztáshoz, vagy épp gyermekotthonban élők, sérült vagy hátrányos helyzetű emberek támogatásához.

A programra évről évre egyre több, idén már 50 vállalati döntéshozó jött el: többek között a BP, Coca-Cola, dm, Erste bank, MVM vagy PwC felsővezetői, CSR, HR, PR vezetői.

Civil kurázsi és atomenergia?

Az esemény célja, hogy valós együttműködések szülessenek a non-profit és a for-profit szektor között, amelyek hosszú távon segítik a környezeti, társadalmi fenntarthatóságot, de közben a vállalat számára is előnyösek. Az esemény idei főtámogatója az ország energiatermelésének felét biztosító MVM Paksi Atomerőmű Zrt., aki azért tűnik fel évről évre a támogatók sorában, mert abban az energiában is hisz, amelyet a Good Impact képvisel a civil szervezetek és a nagyvállalatok összekapcsolásával.

"Nagy örömmel csatlakozunk minden évben a Good Impacthez, hiszen jobbnál jobb szolgáltatásokat, ötleteket ismerhetünk meg, vihetünk el a céges környezetünkbe. Arról nem is beszélve, hogy az esemény során nem csak jó ügyeket, szolgáltatásokat ismerhetünk meg, de a programok, a megközelítések elképesztően szórakoztatóak is, a wow-hatás biztosan nem marad el”- mondta el Szalay Orsolya, az ERSTE Bank Social Banking vezetője, az esemény másik kiemelt támogatója. Mellettük a BP, a Praktiker és a Kultúrpart is hozzájárul a különleges rendezvény létrejöttéhez.

 

A Good Impacten nem adományozásról van szó - az elmúlt években több mint 45 sikeres együttműködés jött létre a Good Impactnek köszönhetően. A civil szervezetek a Civil Akadémiáról és pályázás útján kerültek be a vásárra, a programjaik egységesen 300.000 forintba kerülnek. “Segítünk a civil szervezeteknek a professzionális szolgáltatások kifejlesztésében, a cégeknek pedig megtalálni a nekik való programokat. Hiszünk benne, hogy nagyon sok hasznosítható tudás, kompetencia érhető el a civil szektornál és hiszünk abban, hogy a vállalatok és non-profitok együtt nagyobb hatást érhetnek el egy fenntarthatóbb életért, mint külön-külön” - mondta el Kiss Gyöngyvér, a programot megálmodó és szervező Civil Impact Közhasznú Nonprofit Kft. alapító-ügyvezetője.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél