hirdetés
hirdetés

„A legfontosabb termék az üzlet maga”

Szeptember 24-től lehet regisztrálni a 20. Euroshop nemzetközi kiskereskedelmi szakvásárra, melyet három évente rendeznek meg. Impozáns adatok, innovatív példák, ígéretes tematikák hangzottak el az esemény bécsi beharangozó sajtótájékoztatóján.

hirdetés

A világ egyik legjelentősebb kereskedelmi szakvására kifejezetten a világ kiskereskedelmére összpontosító innovációs platform, vitafórum és a kreatív ötletek tárháza, amelyet 2020. február 16-20 között rendeznek meg Düsseldorfban.

A huszadik alkalom okán az EuroShop 2020 minden eddiginél élénkebb kiállítói érdeklődésnek örvend, ezért a düsseldorfi szakvásár rendezői joggal számíthatnak arra, hogy a szakvásár mutatói elérik a 2017-es rekordot is. A megelőző szakvásáron 127.598 négyzetméternyi nettó kiállítási területen 2.368 kiállító vett részt a világ 61 országából. A Rajna-parti seregszemlére mintegy 114.000 szakmai látogató érkezett a világ öt földrészéről.

Euroshop 2017
Euroshop 2017

Világítástechnika, energiagazdálkodás, technológia

Ahogy Elke Moebius a Euroshop igazgatója elmondta: az angolszász vásárokkal szemben az Euroshop ingyenes tartalmat kínál a résztvevőknek. Az igazgatóasszony beszámolója szerint a februári vásár nyolc téma köré csoportosul, a látogatók igényeihez igazodó kínálati struktúrát kínálva.

A vásárterület
A vásárterület

A nyolc témakör a világítástechnika; a vizuális eladás-ösztönzés; az üzletberendezés és design; vendéglátóipari szolgáltatások felszerelései; hűtéstechnika és energia-gazdálkodás kezelés; kiskereskedelmi marketing; vásár- és rendezvénymarketing; valamint az aduásznak számító kiskereskedelmi technológia. A vásáron várhatóan ez utóbbi, a hűtés és energia-gazdálkodás, valamint az üzletberendezés és üzletdizájn területei lesznek a legerősebb kiállítóterületek, de a többi témakörben is piacvezető cégek fognak kiállítani, a legfrissebb megoldásokkal és innovációkkal.

Mi határozza meg a jövő kiskereskedelmét?

Ulrich Spaan az EHI Retail Institute ügyvezetésének tagja elmondta, hogy mára már a food szekor is az élményre fókuszál. Az üzletbelsők már nem csupán a tiszta eladóteret szolgálják, hanem élményt is kell, hogy adjanak. Az ügyvezetőségi tag egy általuk elvégzett nemzetközi felmérést mutatott be, melyből kiderült, hogy globálisan a cégek 69 százaléka véli úgy, hogy a következő három évben a digitalizáció határozza meg a leginkább a kiskereskedelmet.

Euroshop 2017
Euroshop 2017

Több látványos élő bemutató, élesebb dramaturgia, és pontosabb igazodás a vásárlók kívánságaihoz – ezt kell kínálni a kereskedelemben és ez az, amivel az EuroShopon találkozhatnak a látogatók – hangzott el.

A szakemberek elsősorban arra keresik majd a válaszokat, hogy a világ kiskereskedelmét mi határozza meg a jövőben, és melyek az innovatív termékek.

Az EuroShop 2020 szakvásár 2020. február 16-20-ig, csütörtöktől vasárnapig várja a szakmai látogatókat. További információk itt!

(forrás: Store Insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél