hirdetés
hirdetés

A Neo lett a Podravka digitális ügynöksége

Egyéves megállapodást kötött a két cég.

hirdetés

Meghívásos tenderen lett a Neo Interactive a Vegetát gyártó és forgalmazó horvát Podravka ügynöksége. Ezzel "megfűszerezte ügyfélkörét" a digitális ügynökség, áll a közleményben.

A két cég 2019-re egyéves megállapodást kötött egymással, amelynek keretében a Vegeta Natur termékcsalád social felületeit kezeli a Neo Interactive.

"A komoly magyarországi múltra visszatekintő márka a social media kommunikáció elsődleges céljaként a fiatalabb korosztály elérését, figyelmének felkeltését, valamint a márka elérésének és interakcióinak növelését tűzte ki. Ennek megvalósulását szolgálják a márkaoldalakhoz csatolt, újonnan kialakított Facebook csoportok, azaz azok a zárt közösségek, ahol nem csak a márka, hanem a tagok is beszélgethetnek egymással, illetve a friss információk közzétételét követő értesítések miatt több emberhez eljutnak az üzenetek" - írják.

A Neo szakmai tanácsadóként is dolgozik a Podravka márkáinak kommunikációs stratégiájában.

Forrás: 123rf

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[237135] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél