hirdetés
hirdetés

A Nespresso kiválasztotta új PR ügynökségét

A lendületesen fejlődő kávé kategóriában a jövőben új arcait szeretné megmutatni a márka.

hirdetés

A Nespresso a PR kommunikációjának egy újabb, fontos fejezetét nyitotta meg. A márka a dinamikusan fejlődő kávé kategóriában a jövőben új arcait szeretné megmutatni, megújítja a vásárlási élményt, új szolgáltatásokat vezet be, valamint a társadalmi felelősségvállalását is tovább erősíti.
 
Mindezek mellett tovább bővíti kávékínálatát, újabb, különböző termőterületekről származó, speciális feldolgozási eljárásokkal készülő magas minőségű kávékülönlegességeket vezet be.

Az otthonokban már jól ismert kávémárka a jövőben erősebb fókuszt szeretne adni üzleti-, fine dining és prémium catering üzletágának is.


„Ehhez június 1-től a Next9 Communicationst választottuk PR partnerünknek. Egy fiatal ügynökséget, melynek alapitó munkatársaival már korábban is több kommunikációs projekten dolgoztunk együtt. A PR ügynökség kiemelkedő szakmai háttere, egyedi content és kreatív megoldásai jól illeszkednek a Nespresso prémium világához” - nyilatkozta Gyovai Györgyi, a Nespresso üzletág vezetője. 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél