hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

A Wolt segít a bajbajutott éttermeknek

Rendelésükkel támogathatják kedvenc éttermüket a vásárlók, ha a Wolt applikációján keresztül rendelnek maguknak ételt. A Wolt összesen 10 000 000 forinttal támogatja a koronavírus járvány miatt nehéz helyzetbe került vendéglátóhelyeket azáltal, hogy felhasználóinak 10 000 darab 1000 Ft értékű kreditet ad.

hirdetés

A koronavírus járvány és a megfékezéséért elrendelt intézkedések is nehéz helyzetbe hozták az éttermeket, vendéglátóhelyeket. A délután 3 órai kötelező zárás mellett a házhozszállítás elindítása lett az egyik lehetőség arra, hogy az étterem továbbra is el tudja érni vendégeit. Érthető, hogy nagyon sok étterem ezt az utat választotta, a Wolt ételfutárhoz az elmúlt héten közel 400 étterem csatlakozott, és tette elérhetővé kínálatát az applikációban, de a következő hetekben is folyamatosan bővül az étterem kínálat. Emellett a Wolt folyamatosan bővíti majd március és április folyamán a kiszállítási területét, hogy ezzel is lehetővé tegye további éttermek csatlakozását és az új területeken lakóknak a biztonságos ételrendelést a Wolt applikáción keresztül.

Forrás: 123rf

A Wolt különleges akciójában most felhasználói bevonásával segíti a vendéglátóhelyeket, miközben a nála ételt rendelőket is megajándékozza. A cég összesen 10 millió forint értékben tett elérhetővé 1000 forintos vouchereket, amelyeket ételrendelésnél használhatnak fel a vendégek. A kuponokhoz tartozó kód az éttermek social media felületein találhatók, ételrendeléskor ezt kell beírni, hogy a kedvezmény a következő rendelésnél érvényesüljön. Így jól jár a felhasználó, hiszen 1000 forint kedvezményt kap a legközelebbi vásárlásából, de jól jár az étterem is, hiszen a Wolt-nak köszönhetően a rendelés teljes összege eljut hozzá, míg a kedvezménynek köszönhetően várhatóan többen rendelnek majd tőle.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.