hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 12., hétfő - Gyula.
hirdetés

Alkoholmentes párlat a Coca-Cola kínálatában

Magyarországon először a Coca-Cola HBC Magyarország kezdi meg az alkoholmentes párlat forgalmazását. Az ellentmondásosnak hangzó, és Európában is újdonságnak számító Fluère az egyre népszerűbb alkoholmentes italok, a mocktailok fontos alapanyaga lehet a jövőben. A gőz-desztillációs gyártási folyamatnak köszönhetően az új italt intenzív növényi esszenciák és illatok, valamint hosszú lecsengés jellemzi. A Fluére az alkoholos italok élményét nyújtja, az alkoholmentes italok biztonságával.

hirdetés

„Az alacsony alkoholtartalmú és alkoholmentes italok iránti kereslet megnövekedésével egy új, prémium kategóriát megalkotva lépünk a piacra a Fluére-rel, hogy elsők legyünk azok közt, akik nem csupán követni, hanem diktálni is akarják a trendet. A Fluére és az általa létrehozott új kategória felpezsdíti és kísérletezésre bátorítja a bartendereket és forradalmasítani fogja a mocktailokat. Augusztus végétől az alkoholos koktélok ízvilágához hasonló italokat élvezhetnek majd azok is, akik valamilyen okból nem fogyasztanak alkoholt” – mondta Vajda Márton a Coca-Cola HBC Magyarország alkoholos portfóliójának vezetője, a koktélok világát újrarajzoló termék hazai bevezetése kapcsán.

Az alacsony alkoholtartalmú vagy alkoholmentes (low– & no-alcohol) trend világszerte emelkedőben van, amely a fogyasztók egyre egészségtudatosabb magatartásával függ össze. Ezért a mocktailok – az alkoholmentes koktélok – is egyre népszerűbbek a bárokban. A trendeket követve, az elmúlt években egymás után jelentek meg a piacon az alacsony alkoholtartalmú vagy alkoholmentes italok, ám a Coca-Cola HBC Magyarország ezúttal egy olyan új kategóriával állt elő, amely eddig teljesen ismeretlen volt: az alkoholmentes párlattal.

Az új kategória bevezetését egy rendkívül összetett, nagy szakértelmet igénylő, innovatív gyártási eljárás teszi lehetővé, ami leginkább a parfümök lepárlásához hasonlít. A Fluére összetevőit – boróka, levendula, koriander és citrusok – egy réz üstben külön-külön desztillálják, az illóolajokat késztermékké alakítják, majd a házasítás technikájával kiegyensúlyozva az egyes ízjegyeket megalkotják a tökéletes, végleges egyensúlyt. Ez a különleges folyamat garantálja az ital sajátos jellegét és magas minőségét. A desztillálás során nem képződik alkohol, de az italban a természetes módon jelenlévő illóolajok létrehozzák azt az emlékezetes ízt, amely leginkább a ginre hasonlít. Ennek megfelelően, a Fluére-t long drinkek összetevőjeként, tipikusan tonikkal keverve érdemes inni, de keserű és édes koktéloknak egyaránt tökéletes hozzávalója lehet a fűszeres ital.


„A Fluére egy prémium minőséget képviselő alkoholmentes párlat, amely elegáns, kifinomult megjelenésű üvegéről is felismerhető. Bevezetésével a Coca-Cola HBC Magyarország egy újabb fogyasztási alkalmat fedhet le, hiszen azoknak is megadja a koktélokra és prémium alkoholos italokra jellemző luxus érzetet, akik például autóval mennek el munka után a barátaikkal szórakozni, vagy csak mérsékelten szeretik az alkoholt, de kedvelik a minőségi koktélokat, esetleg kifejezetten absztinensek” – mondta el Haász Dömötör a vállalat prémium alkohol brand menedzsere.

A Fluére augusztus végétől érhető el a magyarországi bárokban, hotelekben és éttermekben.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!