hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 16., szombat - Gusztáv.
hirdetés

Árulja kasszátlan technológiáját az Amazon

A cég virtuális fizetésre épülő értékesítési rendszerét immár a konkurencia is megvásárolhatja.

hirdetés

Áruba bocsátja Go típusú boltjaiban alkalmazott fizetési technológiáját az Amazon. Ez az a rendszer, amely nagyjából úgy működik, hogy a vevő bemegy a boltba, leveszi a polcról, amire szüksége van, majd pedig, mintha mi sem történt volna, kijön. (A vásárlás mechanizmusával ezen a linken lehet részletesebben megismerkedni.) A hírek szerint már több kiskereskedő benyújtotta igényét a „Just Walk Out” nevű koncepció alkalmazására, illetve ezen a linken keresztül bárki ugyanezt megteheti.


A versenytársak rendelkezésére bocsátott módszer az eredetitől némileg különbözik. QR-kódok beszkennelése helyett a vevőknek a boltok bejáratában álló forgókeresztes kapuknál a hitelkártyájukat egy nyílásba be kell helyezniük, és csak így tudnak hozzáférni az árucikkekhez. Ezek a forgókeresztes kapuk Amazon márkájúak lesznek, de a boltot a kiskereskedők a saját brandjük alatt futtathatják tovább. Az értékesítési forma szerves részét képező mennyezeti kamerák és a polcokra nehezedő súly változását figyelő érzékelők (shelf-weight sensor) telepítését a konkurencia egységeiben az Amazon saját kezűleg végzi el. Egy üzlet átalakítása állítólag néhány hetet vesz igénybe.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: The Verge)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

A piackövetés még soha nem volt ennyire egyszerű: árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!